3 Mart 2012 Cumartesi

Ufak bi kıvılcım?

anlatacağım olay geçen sene kasım zamanlarında geçer. tam tarihi hatırlamıyorum ama kasımdı ya :) kasımda olduğunu hatırlamamın tek sebebi de kasımda aşk başkadır filmi yüzünden. çok güzel bi filmdi!! son sahne ise, yastığıma kapanıp hülya koçyiğit çığlıklarımı bastırarak gözyaşları içinde geçmişti. ne pis ağlamıştım lan. düşününce bak gene bi garip oldum hea! neyse konuyu dağıtmayalım. yıl 2010 kasım ev arkadaşımın arkadaşı gelicekmiş kalmaya bize. misafir gelmeden 1 gün önce haber veren insanı yani ev arkadaşımı tebrik ediyorum tabi :) neyse çocuk geldi şöyle bi süzdüm tabi direk :) potansiyel azgın modları!!! Y. de ilk gördüğüm şeyler: esmer ten, kara kaş kara göz kombinasyonu, yapılı vücut, kafam kadar olmasa da kaslı kollar, iri damalı eller ve 175 boy! allahım dibim düştü tabi. içimin yağları desen paçadan akar modda :D

geldi kaldı tabi 4 gün. bu süre zarfında aileden gelen misafirperverlik ortaya konuldu. yedirildi içirildi. ilk kez gördüğüm bi insana rağmen ilgi maksimumda :D sohbet etmeye çalışmalar da cabası.

günlerden cuma oldu tabi. herkes yaymış kendini evde akşam akşam. Y. ben ve ev arkadaşım oturuyoruz falan. ev arkadaşım hadi 2 bira alalımda içelim dedi. hay hay hemmen altımızdaki tekel büfeden biralar kapıldı. sohbet muhabbet sigara eşliğinde içilmeye başlandı. ben durur muyum muhabbeti ilerletme çabaları espriler kahkahalar... Y. nin muhabbeti de  o kadar iyi çıktı ki allahım diyorum içimden bi de gay olsa (ki hala bilinmemektedir) tam olcak direk yavşıcam. neyse son biralar da mesanedeki yerini aldıktan sonra ev arkadaşım ben yatıcam dedi. şaşırdım tabi. bana öğretilene göre ve ailemden gördüğüm üzre misafir yatmadan yatılmaz anasını satayım. nereye gidiyon diyorum içimden tabi ama kafamdaki diğer ses git git git amk git de bizi yalnız bırak diye bağırıyo :) neyse gitti yattı. kaldık mı biz başbaşa. sohbete devam tabi. ordan burdan derken baktım bu sefer benm gözler isyanda kak yat diyo ama çocuğu da bırakamıyorum. cin gibi hayvan. iç iç insan az bi mayışır, kayar gider ama tık yok. neyse ben de dayanamadım yattım.

ertesi gün dışarı çıkıcakmış Y. kalktı giyindi ve gitti. allahım akşam olsun da gelsin falan diyorum sürekli. ki tembih etmiştim yemeğe gel akşam yemek yapalım yiyelim diye :) bir erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer modlarındayım ki çok mantıklı deneyin lan :) neyse geldi akşam yemek yedik falan sonra benim laptobu istedi. şaşırdım. facebuka giricem dedi. tamam dedim verdim. kendi halinde takılıyo tabi ben de göz ucuyla profili falan tarıyorum belki bi ipucu bulurum edasıyla. çıkmadı bişey. ev arkadaşım da kendi halinde laptopta takılıyo Y. benim laptopta takılıyo ben ortada mal mal dolanıyorum. sıkıldım haliyle. Y. de ilgilenmeyince hem sıkıldım hem köpürdüm. odama geçtim. sonra içerden bi ses:

Y: pandaaaaa bi gelseneeee.
Panda: hayırdır Y. bişeymi oldu?
Y: yok ya bişey yok da facebukun var mı varsa eklicem seni.
Panda: var tamam ekle (içinden bağıra bağıra sevinç çığlıkları atıp 4 temmuz misali havai fişekleri gönlünün orta yerine salıverme hali ama çaktırmadan). adım ... :) kabul ederim ben seni.

şaşkındım. ben gitmeden bi facebuk hesabı için ağzını arayıp eklemek için kendimi paralamayı düşünüyodum ki pat diye işler değişti :D lililililililililililililiii. işler bu hale geldikten sonra muhabbetler daha bi uzun daha bi detaylı olmaya başladı. her anlattığına artık gülmemek için kasmıyodum kendimi ya da gözlerinin içine bakarken sırıtmadan edemediğim gibi. ilk gördüğüm zaman abazalığı öne sürsem de sanki daha önce tanıyomuşum gibi bi his gelmişti aslında. sanki kanım kaynadı. mühürlendim vs. bu hissi o an anladım. istiyodum deli gibi onu fakat bişey de yapamıyodum. neyse gitti tabi. okuduğu şehre döndü.

facebuktan muhabbete devam ettik baya bi. hatta kanka demeye başladık birbirimize ki kanka lafından haz etmeyen bi insan olarak hayatımda ilk defa birisine kanka diye hitap ediyodum.

günler birbirini kovaladı. 2. dönem çok feci hasta olmuştum ve gece 11de hastaneye karları yara yara gitmiştim. artık nefes alamayacak duruma gelmiştim çünkü. doktor nabız ölçüp tansiyonuma bakmak istedi ilk önce. tamam dedim. nabız 130 tansiyon da 10 14 çıkınca kadının suratından "ahanda sıçtın" ifadesini çözmemek mümkün değil tabi :D ben gayet espiri falan yapıyorum doktora kadın bana walking dead'mişim gibi bakıyo :) neyse ordan çıktım sağ salim. ciğerler pertmiş tabi. ilk defa tek başıma hastaneye gitmek koydu. yalnızım mızmızlancak kimse yok. biri arasın lan merak etsin hastayım amk diyorum içimden. kendimi kötü ve yalnız hissediyorum ta ki telefonum çalana kadar. ekrana bakıyorm allahım Y. bu diyorum. bi an lan bayıldım mı halisünasyon mu lan bu diyorum. ateşimi ölçmeye çalışıyorum falan ama - bilmem kaç bini bulmuş havada ölçemiyorum. neyse telefonu açayım bari diyip yes diyorum. tabi içim kıpır kıpır :)

Y: alo panda nasılsın napıyosun. aklıma geldin bi arayayım dedim.
Panda: iyiyim yoldayım eve yürüyorum hastaneden çıktım :(
Y: noldu iyimisin. nerdesin ne oldu? kimse var mı yanında? neden hastanedesin...?
Panda: tamam sakin ol coo. bişey yok. grip ve akabinde ciğerler pert işte nefes alamıyorum.
Y: hadi ya geçmiş olsun. dikkat et kendine. şuan nerdesin?
Panda: yoldayım eve gidiyorum noldu ki?
Y: tamam eve gidince beni bi daha ara !!
Panda: tamam ararım da sakin ol. iyiyim ben ilaçlarımı aldım gidiyorum şimdi. sen nasılsın?
Y: ben iyiyim. aman boşver beni ya sen eve gidince beni ara tekrar olur mu?
Panda: tamam ararım hadi şimdi kapatayım karlı yolda düşüp bide götümden olmayayım :)
Y: tamam bakalım :)

eve geldim tabi kara bata çıka. ev arkadaşlarım ufak bi ilgiyle hastane olayını sordular. 2 lafla geçiştirdim tabi. koştum odama telefona. aradım Y. yi. konuştuk uzunca bi süre. detayları falan anlattım. bi ara "yarın geleyim mi oraya" dedi. yok dedim napyosun sen :D (geeeel geeeeeel kollarında uyut beni antibiyotiğim ol içeyim seni  :D ) neyse konuştuk. sonrasında face msn telefon msj trafiği devam etti. hastalığım 5 gün sürdü ve hergün aradı. allahım ne güzel bi duygudur o :D 1000 fitte uçuyorum. açılın acemi pilot geliyyy lililililililiiii :)

neyse sonra yaz geldi ve memlekete gittim ve...

part 1 bitte ;)

3 yorum:

BiGay dedi ki...

hala gay olup olmadığını bilmediğin için sadece düşünceli bir erkek modeli çıkıyor.. bakalım devamında ne olacak..

Gay Panda dedi ki...

bakalım biraz iyileşince devamını da yazıcam ;)

Vida dedi ki...

Ahahah D Antibiyotiğim ol ha? ahaha :D Koptum yaa