22 Mart 2012 Perşembe

Pert!

offf o kadar yorgunum ki şuraya 2 cümle yazmaya elim bile gitmiyo o derece yani. makale okumak, tez yazmak, soruları hazırlamak, ödevlere yetişmek ve bütün tez soruları işlerininde üstüme kalması falan... allah ya ben de insanım yapmayın bi durun ya. teker teker gelin amk! herşey bu kadar üst üste binmişken benim de bi nefes almaya ihtiyacım var. bakalım sonum ne olacak. hadi uykusuzluğu ve vücut yorgunluğunu geçtim de bütün kişisel işlerim de arap saçına döndü yemin ederim bu sıkışıklıkta. az önce çamaşır makinesinden çıkardığım ve çok sevdiğim beyaz tişörtümün, pembemsi bi renk almasını görmemle küfür derecesinde master degree yapmam bir oldu. dikkat etmemişim kafa başka yerlerde olunca artık. o manzaradan sonra o kadar çok söylendim ki bağıra bağıra ev arkadaşım koştu geldi gecenin bu köründe noliy??? diye. :/ hala sinirliyim tabi! neyse bakalım şu yarını da sorunsuz bi şekilde atlatırsam hayatımda neler döndüğünü anlatcam hemen. gözlerim kapanıyı şuan. neyse kapalıyız bugün de anlayacağınız üzere. yarın gelin yavrular. teze gittim gelicem :(

yorgun ve küfür had safhada bitte...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kıyamam sana ben. boşver cana gelceene mala gelsin :P pembenin de gideri var. ben de çok yorgunum ya uyudum uyucam şimdi :/