24 Mart 2012 Cumartesi

Her anlamda yoğun ama bi o kadar da mutlu bi hafta...

oy blogdaşlarım "pert" yazımda da belirttiğim gibi baya yoğun bi hafta oldu benim için. neyseki cumalarım boş :D cumalarımın boş olması beni benden alan bi konu uyku anlamında ;) bugün gayet güzel uyudum desem yeridir. uyumak gibisi var mı ya ;) neyse gelelim haftanın nasıl geçtiğine. meraklıları meraktan kurtaralım ;) öncelikle yorgun ama mutlu bi hafta geçirdim. sürekli işlerim ödevlerim vardı ama bi kişiye de vakit ayırmadan edemedim :)

gelelim hikayenin en başına. "hadi bakalım" yazımda yazdığım gibi olaylar öncelikle hadi bakalımla başladı benim için. öncelikle birisiyle tanıştım. M. adı. o da öğrenci ve bu sene onun son senesi :) internet ortamında tanıştık. neyse işte öncelikle kendini tanıttı sonra msn istedi direk. pat diye olaylara balıklama atlayan bi insan olmadığım için bir an tedirgin olmadım da değil. ama bişey çekmişti işte. ne çekti neden çekti çözemedim ama çekti bi kere :D direk msn isteme olayından sonra bunu biraz garip karşılasam da verdim msnimi ve konuşmaya başladık.4-5 saat konuştuk. konuşma sonuna doğru bişeylerin beni ona karşı çektiğini hissettim. lafları olsun benle paylaştıkları olsun tavırları olsun. konuşmanın sonuna doğru cam var mı diye sorunca gene bi gerilme aldı beni ve bu sefer biraz da kendimi açıklayarak durdurdum onu :) direk cam açmayı görmeyi sevmediğimi anlattım. neyse biraz sapık tavrı gösterdiğimi söylese de napalım anam ben buyum :) ama benim tavrıma da bu kadar büyük bi tepki vermeyince şaşırdım açıkçası. en son yarın okuluna gelmek istermiyim diye sordu ve bende okuluna gelmeyeyim ama al sana bi kıyak diyerek numaramı yazdım. bütün bunlar olurken bi taraftan kendime şaşıyorum da tabi :D lan sen neden numaranı yazarsın diye. adam çekti beni tamam da yani numara vermede niye acele ettin ki bu kadar diye biraz da kızdım kendime. msni kapattıktan  sonra direk msj geldi telefonuma. iyi geceler diye:) paniğim biraz azaldı ( niyeyse gene çözemedim bak şimdi ) ve mutlu etti beni bu :) yattım o gece güzel bi uyku çektim. ertesi gün öğleden sonra kalktım baktım 2 msj var telefonda. gene o atmış. günaydın msjı ve bugününü boşalt diye 2 msj :) bende günaydım dedim tünaydınlık bi olay olsa da. sonraki msjına da eee çok açım ben yeni kalktım bişeyler mi yesek buluşup dedim. tüm bunları nası yazdığıma hayret ederek telefonumu masanın üstüne bıraktım. içeri gittim. geldiğimde 1 msj vardı. "bu kadar çabuk buluşmak isteyeceğini düşünmemiştim dünkü sapık damgasından sonra :)" diye. hem kendime şaşırıyodum hem de karşımdaki adama. bişeylerin gözden çıkarılması mı artık yoksa bi önceki gece konuştuklarımız mı çözemedim ama beni ona doğru çeken bişeyler olduğunu biliyodum. neyse buluşma yeri ve saati ayarlandıktan sonra gittim görmeye:) gönderdiği resimlerinden hiç bi farkı olmayan msndeki eğlenceli konuşmaların biraz daha fazlasını barındıran tatlı mı tatlı suratlı benim boyuma ve kiloma yakın (az daha zayıf tabi :D ) bi kişi. M. ? dedim direk yanına gidip. o da kafasını kaldırıp bana baktı panda? dedi. bende direk elimi uzattım tokalaştık. oturuduk sonra sohbet muhabbet kendini anlatma falan derken saat baya bi oldu. zaten biraz garipsedim kendimi bu olaylar içinde :) çok fazla bişey konuşamadım çok fazla bişey söyleyemedim. gerildim biraz. ilk defa böyle bişeye kalkıştığım için sanki hala hata yaptığımı düşünüyodum. pat diye bi insana güvenmek telefon vermek buluşmak falan. ben böyle değildim amk dedim içimden. tabi karşı tarafa hiç bişey hissettirmeden :D

sonrasında çıktık o cafeden sinemaya gittik. tamam hoş çocuk diyorum içimden ama yani nasıl güveneyim hemen diye de düşünüyorum :) neyse sinemaya gittik filmlere baktık falan. pek tanıdık filmler olmasa da siyahlı kadın diye bi filme gittik. millet siz sakın gitmeyin aman derim! laaan ilk buluşmada gidilcek en kötü film adı altında oskarı havada kapar film. yeminle ne gidin ne izleyin ne de adını ağzınıza alın :) öle dandirik bi film görmedim ya! gereksiz gerilim sahneleri (ki ben her türlü gerildim. o yüzden ne korku filmi ne de gerilim filmini kolay kolay ve tek başıma izleyemem) falan gırla gidiyo :D bi ara artık gerilimin dozajını o kadar gereksiz bi şekilde arttırdılar ki ister istemez bende M. nin koluna yapıştım. biraz komik bi durum olsa da  sonrasında ona nedensizce dokunma isteğimi de tattım orda :) filme karşılıklı bi ton söve söve çıktık. bişeyler yiyelim dedik ve konuşmaya da devam ettik. allahım muhabbeti okadar tatlı ki anlatamam :) böyle dinlediğin an masal gibi geliyo anlattıkları. çok fazla ağzımı açmamamın da bi diğer sebebi aslında bu ;) neyse yemekler yenildi muhabbete devam ettik. bi kaç soru falan  sordum. heyecanlı heyecanlı onları cevaplamasını izledim. gözlüklerinin arkasındaki böcek karası gözleri her bi sorunun cevabında heyecanlı heyecanlı oynadı hep :) sonra ayrılma vakti geldi onu durağa bıraktım. ayırlıken sarıldım ve teşekkür ettim gün için. içimde bi kıpırdanma oldu tabi ayrılırken :D

eve doğru giderken msj geldi direk. "ben senden hoşlanıyorum" diye :) ona daha önce bişeylerin çektiğini söylemiştim ama hoşlanma yoktu bende o msn anında ama o msjı da görünce içimi bi mutluluk kapladı direk. bende hemen msj yazdım "galiba ben de senden hoşlanmaya başladım" diye. eve geldim ve tüm gece msjlaşmaya devam ettik. şunu farkettim ki evet beni de çeken şeyler varmış ve o çeken şeyler hoşlanmaya doğru gidiyomuş :) hal ve hareketlerini kendime benzettiğimi de burdan itiraf edemeden geçemeyeceğim :D  tam ben yani :) neyse işte armudun sapı üzümün çöpü derken işler ilerledi (detaylarla sıkmayalım deme ;) ) ve pazartesi çarşamba gene buluştuk. birbirimizden hoşlandığımız ve birbirimizi istediğimiz o kadar açıktı ki gözlerimizden, herşey pat diye oturdu zaten çarşamba günü. eeeyyyy blogerlar ve okuyucular sevgilim var artıkın benimdeeeee hoh! :D sevgilimin detaylarını sonra veririm artıkın ;)

Bu da sevgilimden bana bi hediye :) çok beğendim laaaaayn!

perşembe günü oldu ve ne zamandır kafamdaki soruya da yanıt bulmak istiyodum. daha önce bi kız arkadaşıma gay olduğum söylemeyi düşündüğümü biliyosunuz. perşembe günü tüm cesaretimi topladım. ki topladığımı sanmışım meğersem :)  senle bişey konuşalım demem gerek normalde ama  diyemedim tabi :) neyse okul çıkışı  kız arkadaşıma biraz oturalım yaaaa evde sıkılyom ben erkenden gidince diye ayak yaptım ama karnıma nası ağrılar giriyo sormayın ey yavrular :) neyse oturduk sohbet kahve derken iş fal olayına geldi. bi güzel oturduk fallarımıza baktık karşılıklı. bu arada tabi sevgilime de msj atyıorum sürekli ben bi halt işliyorum ama hadi bakalım falan diye :) o da destek oldu hemen bana direk canım benim :) neyse fal kısmında öyle harfler söyledi ki ağzım açık kaldı. M! dedi direk :D ( normalde fal bakabilen pro bi insan değil benim gibi ama işte aptala malum mu oldu desem yoksa 6. his gibi ay si det pipıl mı oldu desem bilemedim ama bildi direk valla :D ) bende bi heyecanlanınca durumu merak etti zaten arkadaş ve sordukça sordu kim bu diye. bende bi sevgilim var falan dedim. oha çüş falan oldum ayağı yaptı hemen. kim bu kız (!) nerden kimin nesi falan diye soru yağmuruna kapılınca kendileri tarafından bende o an deli cesaretiyle söyledim herşeyi. "Sevgilim erkek!?" dedim. ben gayim itirafından sonra ilk saniye de şaka yapıyosun falan dedi direk. allahım ne kötü andır o öyle :/ zaten söylemeden önce bi deli cesareti gelmişti karın ağrıması ile birlikte ama üstüne bi de itiraf titremesi olunca (bunu şimdi kendim uydurdum :D sadece kendimi çok savunmasız ve en özelimi anlattığımı hissettiğim için titredim heralde ama ölümüne titredim a dostlaaar. çok kötüydü :/ ) dank etti ona da şaka yapmadığım. siktir dicek falan diye bekliyorum ya da nası yaaaaaaağ falan diye ortalığı ayağa kaldırcak falan diye etrafa bakınıyorum. ondan bi tepki gelsin diye bekliyorum bi taraftan da masanın alatına pusma moduna da geçiyorum tabi :D amaaaa kafamda bu ana dair oluşturduğum binbir senaryonun hiç biri olmadı :D gayet güzel karşıladı itirafımı. sonrasında biraz daha rahatlayınca hayatımda olan herşeyi pat diye ortaya döktüm desem yeridir :) kustum bi nevi hepsini :D şu ana kadar içimde ne biriktiyse bi anda karşı tarafa anlattım. geçmişimi, şimdi olanları, kafamdakileri... normalde gaylere karşı pek iyi bakmayan bi insan olaraktan verdiği tepkiler ve yaptığı yorumlar beni o kadar rahatlattı ki anlatamam :) ummadığın taş baş yarar derler ya aynen o hesap :D baya bi konuştuk arkadaşımla sonrasında da. sarıldım en son ona. o da bana tabi :) rahatlama sonrası gönül rahatlığıyla eve gittim bende. sevgilime de detayları anlattım direk eve gidesiye kadar :) eve geldim ve üstümü değiştiriken bi msj geldi. benim tatlı mı tatlı çok değer verdiğim, daha önce de kardeşim ilan ettiğim, her bi bokumu bilen, hep yanımda olan ve beni direk kabul eden güzelim kız arkadaşımdan : " sen çok güçlü bi çocuksun. bugün bana anlattıkların herşeye karşı kendinin arkasında durman bana bunu gösterdi ve şunu bil kim olursa olsun ne olursa olsun ol ben senin yanındayım ve mühim olan o." o kadar mutlu oldum ki anlatamam ya :) eşşek dedim içimden eşşek :D hemen aradım tabi :) konuştuk gene bi 15 dakka beni ne kadar mutlu ettiğini söyledm ve kardeşim yerine koyarken hiç de hata yapmadığımı gösterdiğini söyledim ona. o da çok mutlu oldu tabi :)  öle işte :D

neyseeeeee biraz detaysız ve özensiz olmuş olabilir bu post ama sonra sonra bişeyleri detaylandırırım merak yapmayın yavrular :) bugün olanları da sonra anlatayım bence millet kızmasın sonra bu ne la destan yazmış amk bu diye ;)

yorgun, mutlu ve bi o kadar da güzel bitte...

6 yorum:

anlatsam bi bok olmaz dedi ki...

bu kızlara erkekler sürekli "ben gayim" diye şaka mı yapıyolar nerdir? ilk tepki hep şaka yapıyosun!!! :D

Gay Panda dedi ki...

ben de çözemedim neden olduğunu :D ama bi 7 defa falan -şaka yapıyosun!? +hayır! falan diye sürdürdük bunu :D :D

One Girl Two Boy dedi ki...

hayatinda ne kadar guzel gelismeler olmus. bayila bayila okudum yazini :d hep boyle mutlu ol :d ben ilk defa bir arkadasimin escinsel oldugunu bana itiraf ettiginde zaten olma ihtimalini bildigim bir insan oldugu icin cok garip tepkiler vermemistim :d sadece bu senin hayatin benimle paylastigin icin tesekkur ederim demistim sanirim ( ayh cok gecmis zaman. cumleyi tam hatirlayamadim simdi :D) aslancikla zaten gay oldugunu bildigim bir ortamda tanistigim icin ben cok rahattim. ama aslancik kasilma otesi kasilmisti. hala o gunu hatirlar gulerim :d onun o sevimli tavirlarina. ayhh neyse canim sevindigimi belirtmek icin yorum yaziyim dedim gene kendimi soktum araya. aslancik herseye kendimi sokmam konusunda biraz hakli sanirsam :D hadi bakalim daha mutlu ol hep mutlu ol :d

Adsız dedi ki...

adına pek mutlu oldum yavrum :*

Gay Panda dedi ki...

@ogtb valla yavrum destan yazmışsın ama o destana da bi yorum yazlır merak yapma ;) valla güzel gelişmeler oluyo baya bi ama bakalım artık kısmet dediğimiz ya da hayırlısı dediğimiz şeylere inanırım. allah herkesi kem gözlerden korusun amin!! hepimiz mutlu olalım yoksa vakit geçmez be anam :D

Gay Panda dedi ki...

@akhlys sapool yavrum darısı herkesin başına ;) seviore sizi :D