17 Mart 2012 Cumartesi

mini mini mimler part 1

laaaaayn çok sevindim hea mim alınca :D yihuuuuuuu bi panda olarak hareketlerimle fazlaca belli etmesem de evin içinde yuvarlandım. şahitlerim var :D :D neyse bakalım heyecanlı heyecanlı mim'i bana gönderen akhlys 'e teşekkürlerimi eder ve mim'e geçerim.

kendini seviyor musun?
valla kim kendini sevmez ki? tamam sevmeyen olabilir ama ben kendimi gayet güzel güzel seviyorum hoh! pandavari göbeğimle esprilerimle falan mutluyum yani. tabi herkesin sevmediği bi yönü bi durumu fiziksel özelliği olabilir ama ben bunlarla mutluyum ve olumsuzluklarıma (ki bana göre yok :) ) rağmen seviyorum. ehe ehe ehe :D

yapmaktan hoşlandığım şeyler??
valla öncelikle film izleme ve müzik dinleme en çok yaptığım ve severek yaptığım şeyler. hele ki müzik :) onun dışında yemek yapmayı çok seviyorum. yemek yapmak beni bi nevi rahatlatıyo diyebilirim. arkadaşlarıma yemek yapmak ya da sevdiğim insanları kendi soframda ağırlamak da bunların başında geliyo. bide yemeği sevdiğim için offf duble oluyo benim için :D onun dışında arkadaşlarımla herhangi bişey paylaşmak beni çok sevindirir. basit bi konuşma olsun bi iki espri olsun yani amaç arkadaşlarımla vakit geçirmek olsun. sigara alkol ve dertleşme üçlüsünü bir arada yapmaya da bayılırım. go karta bayılırım bi de. süratlı bi şekilde minicik (!) arabalarla hız yapmak cidden içimdeki beni ortaya çıkarıyo. gözleri dönmüş bi şekilde deli gibi go kart yapabilirim. sanki arabanın camından kafasını çıkarmış köpek misali :) yeni yerler görmek yeni tatlar denemek de beni ben yapan ve yapmaktan hoşlandığım şeyler arasında. son olarak roller coaster 'a binmek istediğim ama gerçekleştiremediğim bi olay. daha önceleri izmir lunaparkında ufak çaplı olanına binmiştim ama biraz daha büyüğü beni daha iyi paklar :) ben bağlayın tüm gün bineyim ben o roller coaster'a. haaa en önemli şeyi unutmuşum! türk kahvesi içme ve fal bakma olayına bayılırııııııım!!

hedeflerin nelerdir?
şuanlık hedeflerim okulumu bitirmek ve kpss sonrası bi yerlere atanıp mesleğimi icra etmek. kpss olmadı öys programı ile akademisyen olmak :) nası yapabileceğim konusunda en ufak bi fikrim bile yok ama bakalım şuan başta bunlar var. belirsiz hedeflerimden ilki ise italyaya gitmek ve orda yaşamak. ta ki makarna ve pizza kusuncaya kadar :) büyük bi roller coaster'a binmek. tüplü dalış yapmak. yemek konusunda uzmanlaşmak. en sevdiğim sanatçının konserine gidip en önde izlemek ve konser sonrası 5 dakka bile olsa 2 kelam edip fotoğraf çektirmek :) profesyonel anlamda dans edebilmek ;)

kendini bir cümleyle anlatabilir misin?
uykucu, üşengeç, dinlemeyi ve dinlenmeyi seven, konuşkan ve bol bol gülen bi pandayım :)

nefret ettiğiniz şeyler nelerdir?
hadi bakalım buyur burdan yak :) bi kere ne kadar alttan almayı bilen ve sık sık uygulayan bi insan olsam da karşımdakinin bunu bariz bi şekilde kullanmasından nefret ederim. beni dinlemeyenlerden nefret ederim. işi düşünce arayanlardan nefret ederim. gözünü hırs bürümüş ve bilmişlik taslayan insanlardan nefret ederim. konuşamayan (konuşamayan derken en basit özelliğimiz olan bir durumu yerine getiremeyen, konuşulamayan, hödük tabirli) insanlardan nefret ederim. kabak tatlısından nefret ederim (tatlı şeylerden genelde pek haz etmem burda söyleyeyim de). olmuş bitmiş olayların arkasından ah vah tüh napcaz diye dert yanıp 29384920384 gün öyle bekleyenlerden nefret ederim (ölüm olayları dışında kalanlar tabi). bi şeyi 30 kere tekrar etmekten nefret ederim. 1 sefer dedim mi demişimdir. senden bişey istiyosam yalvarmam mı gerekicek? hoh hiçte bile yalvarmam! bulaşık yıkamaktan nefret ederim. soğuk insanlardan nefret ederim. sabah erken kalkmaktan nefret ederim. benim tabağımdaki yemekten tırtıklayanlardan nefret ederim (ha yemek bittiyse ve benim tabağımda kalanlar sonsa tamam ama 20 senelik ömrüm boyunca ablamın sırf beni gıcık etmek için bi tencere dolusu yemekten yemeyip benim tabağımdaki aynı yemekten yemesi dellendirdi ve hassaslaştırdı bu konuda beni). kızlarla alışverişe pazarlıksız çıkmaktan nefret ederim (her bulduğu dükkana giren kızlar pazarlıksız çıkmam sizle dışarı! sonra hırdavatçıya bile giriyonuz işiniz olmadığı halde). daha da vardır da aklıma bu kadarı geldi :)

favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?
öncelikle filmlerden bahsedersek stranger than fiction, tim burton'un tüm filmleri, yeşil yol, babies (izleyin lan çok eğlenceli valla 4 bebeğin yaşamı :) ), howl's moving castle, spirited away, k-pax, karanlıktakiler, julie and julia, mary and max, mozart and the whale, my sister's keeper, sixth sense, jeux d'enfants... diye uzar gider bu liste :)
favori şarkılarım ise zuhal olcay pervane ve yine aşk var, levent yüksel sensiz olmaz ve diğer tüm şarkıları, mor ve ötesi uyan ve araf, gleek olduğum için tüm glee müzkleri, rihannanın tüm şarkıları ve onun haricinde melodi tuttumu her müzik :)

ilham aldığım kişiler kimlerdir?
valla ilham aldığım kişi pek yok sanki ama pandalar idolüm :)

death note'u sen bulsaydın ne yapardın?
burdan tüm animeci arkadaşlara selamlar saygılar sevgiler hörmetler :) valla ben bulsaydım öncelikle en çok nefret edilen insanları (cinayet işlemiş, taciz tecavüze karışmış, kitleleri öldürmüş ve zarar verme yanlısı) öldürebilirdim belki. öldürmezdim ama ya. sadece gözünü korkuturdum bi daha aynı şeyleri yapmaması için.

oyh sonunda bitti valla :) ben de bu mimi pistisime ve anlatsam bi bok olmaz beye postalıyorum. mimimimimimimimimimimimimimimmimmmm... :) öperim yavrular :*

8 yorum:

akhlys'in not defteri dedi ki...

yaw kabak tatlısından ben de nefret ederim.. kabaktan tatlı mı olur? gerçi cindirella'ya araba bile olmuşluğu var deme!.. boşuna kaynamamış kanım bak bi sürü ortak nokta buldum ben :)

izmirdeki o gay dedi ki...

oluuum roller costera binmek istiosan amerikaya git manyak aletler var saat 305 km hiza cikio agzin iki yana recep ivedik seklinde acilio o derece

Gay Panda dedi ki...

akhlys'im yav ne bakıyon sen sindirellaya :) ona bakılırsa ayakkabıdan hayatının aşkını da seçersin hoh :D kanlar kaynasın ya izmirli olmak çekiyo egelilik çekiyo bence ondan ;)

Gay Panda dedi ki...

izmirdeki o gayım roller coaster'a binmek istiyorum tabi deli gibi. istemek ne kelime ölüyorum!! da amerika bizim arka bahçe değil ki ha deyince gidesin :) açılsın ağzım kulaklarıma varsın o yea ;)

izmirdeki o gay dedi ki...

olum sen okumuyor musun hala yazil bi work and travel programina git bide ustune para kap don test edildi onaylandi

Gay Panda dedi ki...

valla work and travel yemiyo işte :) du bakalım bi iş hayatına atılayım sonrasında kredi falan çekcem ya da para biriktircem öyle gitcem :) amaç sadece gezmek ;) bana eşlik edicek???

pistisvejanus dedi ki...

saol canım benim blogger dünyasından biraz uzak kaldığım için mimini hemen gerçekleştiriyorum
panda poponu mıncırıyorum:)

Gay Panda dedi ki...

çabuk o mimi görücem hemen blogunda pistisim!! bu arada o panda popo mıncır mıncır bitmez :P :D