21 Haziran 2012 Perşembe

yeni ev, yeni olaylar ve kavgalar

selam caanım blogum. ben iyiyim hoşum ama az da doluyum. sevgilime taşındığımı biliyosunuz. tam olarak taşınma da değil ama bi kaç eşyamı kpss setimi (!) aldım geldim. tamam artık burda kalıyorum ama sorun şu ki benle eve çıkmak için yırtınan kişi bizim evimiz demem için yırtınan kişi şimdilerde evin içinde ne yapsam tersliyo. tersleyip bide bağırıyo. çok sinirlerimi bozuyo bu durum. bu yüzden tepkiliyim biraz ona da. dün çok kızdım durduk yere azar işitmekten. sinirlendim. ağladım ağlıcam oraya kadar geldi iş. konuştum söylendim kızdım bağırdım o da kızdı bağırdı. sinirlendim oturdum dersin başına ama çalışamıyorum tabi. baktım beyimiz oturmuş dizi izliyo pek bi sakin almış eline cipsi oooh paşama dedim. sikinde bile değilim diyip bir hışımla eşyaları topladım. benim için kpss gibi önümde kocaman bi taşın alası var ve ben bu stresteyken sen hiç bişey yapma dedim. eşyaları koydum çantama. gidiyorum ben dedim. durdurmaya çalıştı önüme geçti napıyosun sen diye. çok kızdım ona. toparladım eşyalarımı ayakkabılarımı giydim kapıyı açtım ve içerden bi ses geldi. panda... gitme... ah dedim işte ah sevmenin gözü kör olsun. ben kapı önünde o yatak odasında ağlamaya başladık. çıkamadım dışarıya. ne kadar sinir olsam da ölsem de sinirimden atamadım adımımı. kaldım öyle olduğum yere çöktüm ve ağlamaya başladım. yarım saat sonra kendime geldim ve içeri gittim. yatağın köşesine oturmuş hüngür hüngür ağlıyodu. gittim yanına çöktüm. bana baktı. göz yaşlarımı sildi. ben de onun gözyaşlarını sildim. bana diyebildiği tek şey gitmek istiyosan git dedi. ben de gitmek istemiyorum dedim. bütün herşeyi dilimle yapıyorum dedi. bugün sabah kavga etmyoruz ne kadar güzel dedim ama akşamına bak dedi. ben de tut o çeneni diyebildim. sarıldı bana bende ona sarıldım. yatağa uzandık. sarıldık tekrar birbirimize. kokusunu içime çektim. ben bu adamı seviyorum dedim. seni seviyorum dedim...

bi taraftan kpss bi taraftan ablam bi taraftan sevgilim hepsi bi an üstüme geldi belki. belki de ben haklıyım bilmiyorum ama seviyorum seviliyorum. bunu ondan duymak ve görmek bana yetiyo diyebilirim. ilişki anlamında bir uyum yakalamak bence önemli ve güzel. geçen gün annesiyle konuştum telefonda kadın beni istedi özellikle telefona. 2 kelam ettik mutlu oldum açıkçası. hayatımı şekillendirme konusunda kimseye bağlı kalmadım. kimsenin de bana bağlı kalmasını istemem ama ufak kararları da bana göre alması beni mutlu ediyo. annesinin gözünde hep orada olacağımı bilmek... ankarada kalması... birlikte bir ev paylaşalım demesi... her ne kadar bi kısmına hazır olmasam da kendi içimde onun bunları söylemesi beni kendi hayatında önemli bi parça olarak görmesi hoşuma gidiyo. ben bu adamı seviyorum. hepsi bu.

6 yorum:

Haplo dedi ki...

ahh ya sevgi güzel şey.. ama zor biraz da :)

Gay Panda dedi ki...

sevgi güzel de zor olduğunu da kimse söylememişti :/ azorluklara rağmen varız burdayız ;)

Serhat dedi ki...

HERŞEYİN KÖTÜSÜNÜ DÜŞÜNEN BEN GENELDE BU DURUMDA BİRAZ YELKENLERİ FORA ETSEMDE GENEDE DÜŞÜNÜRDÜM. ÇÜNKÜ İLERİDE ALINAN KARARLAR VE BU DAVRANIŞLARIN BİRİKMESİ PATLAMAYA SEBEBİYET VERİYOR. HELEKİ PARTNERLE AYNI EV ORTAMI OLUNCA.

KARARINIZI VERMİŞSİNİZ TABİİ. HAYIRLISI OLSUN ŞİMDİDEN :)

Toukovie dedi ki...

çok iyiymiş:D kendisini bilmiyorum ama bazıların normal haliyle ev hali arasında dağlar kadar fark oluyor nedense. çok sempatikken evde aksi bir insana dönüşen kişiler çok var. o da ev halinde mi değişti?
bunun dışında sevdiğin kişiyle aynı evi paylaşmak harika.:) ama bir yandan kpss ile uğraşman da çok kötüymüş ya:( o sınavlar yaşam enerjisini alıyor resmen.

Adsız dedi ki...

ahhh ailemizin pandasi ahh sen daha duuur sen daha duuur neler gorcen neler... sen haril haril calisip yorulmus tam ayaklarini uzatmisken iceri giricek ve insan bi kapida karsilar demi diye azar kaycak ustune 10 saniye gecmeden AYAK HAVLUSUNU ISLAK YERDE BIRAKMA DEMEDIM MI SAANAAAAAA diye bagircak sonra yanina gelip yicek bisey yok mu dicek sen sinir krizi etkileri gostermeye baslayinca abartiosun olucak en son bu sinir harbinin ortasinda ders calisicaksin uykun gelince oynasmak isticek ama tek kasini kaldirip baktigin icin bir hafta trip yiceksin ve tum bu olanlarin sonunda ama ben onu seviyorum ya diceksin... alis guzelim bunlara :D tecrubeyle sabittir... aslancik

Gay Panda dedi ki...

aslancığım benim nerelerdesin yaaaaa :D özlettin kendini ;) bunların aynısını yaşadım desem??? vallaha bak kapıda karşıla 1. ayak havlusu olmasa da başka şeyler içn 2. yicek bişey yok mu zaten allahın emri bu 3. ders sonrası "oynaşamama" tribi 4. en son seviyom ise 5 :D tecrübeye kulak kabarttım başka varsa bekliyorum aslancığım ;)