25 Haziran 2012 Pazartesi

jakuzi :)

caanım blogum :) yazdıklarımın üstünden geçti sankim baya ya da bana öyle geliyo emin değilim ama gene azacak şeylerim oldu vallaha :D gündem maddesi 1 diyip başlamıcam tamam kronolojik sıradan gidicem söz :D
öncelikle sevgilimin evine taşındığımdan beri banyosundaki 3 kişiyi alabilecek jakuzisiylen keşiyodum ama bi atak yapamamıştım. kısmet cuma gününeymiş. sevgilim işten gelmiş ve yatağa uzanmıştı gittim ben de yattım yamacına :) işten güçten konuşurken durduk yere hadi jakuziyi dolduralım demez mi benim deli :D içimde baby yor a fayırwörkler çalıyo patır patır havai fişekler atıyorum münasip bi yerimden :D koştuk açtık suyu sıcacık oh beeeeeeee. sonra içine aroma terapi duş jelinden koyduk. sevgilimle girdik oturduk içine. jakuzi olm bu boru değil dicem ama 2 cahil olarak nası çalıştırcağımızı bulamadık. orayı mıncıkla burayı çevir en son voorrrrr diye bi sesle kabarcıklar çıkmaya bizde zevkten dört köşe olmaya başladık. allahım o ne gözel bi hismiş öyle. deneyin anacım valla bak. sonra sevgilimle sıcak köpüklü suyun içinde saatlerce sarıldık oturduk. içinizden 1 kişi bile olsa diyodur olum jakuzi bulmuşun accık bi fantazi yap o ne öle içine oturmuşunuz diye. merak yapmayın cuma olmasa da pazar fantazi günüydü ;) jakuzi fantazisi :D

neyse blogum fantaziyi da anlatmadan zart diye geçerek başka olaylara yelken açıyorum. küfür serbest :D dün akşam yemekten mi yoksa jakuzi sonrası üşüttüm mü (teras katı ve 5. kat ağzın yüzün yamulmadan dışarda rüzgardan oturamıyosun) karnım bi acayip. rahatsızlık verecek kadar yeterli ama kusturcak kadar olmayan bi mide bulantısı... tuvalete gidiyorum. yok olmuyo geçmiyo. oturdum dersin başına tarih çalışayım okuyayım dedim. ne pis bi şeymiş o be miden bulanırken ders çalışmak... kaç dedim yatıyom ben. sevgilimde bulaşıkları yıkıyodu. geçtim yatak odasına yattım bende. salonda çalışıyodum ama heryerin ışığı kapalı olunca mutfaktan çıkan ve beni göremeyen sevgilimin paniği gülmeme yetti o halimle :D salak ya bi de kötü olduğumu görünce daha bi panik oldu. sen yat ben şimdi elimi yıkıcam gelcem falan modunda hemen gelcem bak diyo :D allahım yenirsin ki sen :D neyse işlerini (!) hemen halledip geldi sevgilim yamacıma uzandı sardı sarmaladı. sanki iyileştirebilecekmiş gibi :)  sonra bi fasıl annesini aradı ne iyi gelir ne olur biter falan diye. kayınvalidecimde hemen reçeteyi yazmış :D BİGAY'ım senden iyi olmasın reçetede ama iyi geldi valla ;) sonra yatakta yatarken sevgilimden gelen o müthiş fikir karşısında ağladım. tarih çalışalım mı????? yapmaaaaaaa diye bi feryat edeydim iyiydi ama hazır bende kendimi biraz iyi hissediyoken tamam dedim. oturduk çalışmaya başladık yatakta. masal misali o okudu ben dinledim göğsüne yatıp dinledim sürekli. 1. dünya savaşı hiç o kadar ilgi çekici gelmemişti eminim. işin şaşırtıcı tarafı okul hayatım boyunca tarihten 1 kelime 1 cümle aklımda hiç tutamamışken dün sevgilimin masal kıvamında bana bişeyler okuması artık kazındı beynime :D sonra uyuduk zaten.

gelelim bugünün en önemli olayına. geçen hafta sevgilim ben ve ablam birlikte takılmıştık yemek yemiştik. sevgilimde o gün birlikte yürürken hadi bana gidelim terasta bi kahve içelim demişti. ben dumur tabi! ablamda çok iyi olurdu aslında ama şimdi çok yorgunum demişti. dumur 2! sonra sevgilim tamam ozman haftaya pazartesi buyrun yemeğe gelin terasta ağırlayalım sizi dedi. dumurellaaaaa! 2sinin ortasındayım ve kafam 1 sağa 1 sola dönüyo ama dumur olmam geçmiyo tabi. ablamda kabul etti zaten. yani bu akşam ablam geliyo yemeğe :) aslında ilk başta dumur olsam da sevgilim böyle bişey yapması beni çok sevindirdi. ablam ben ve sevgilim bi terasta... hadi bakalım akşama neler olucak???? ;)

6 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

Birrrrrr,jakuzide önce keşif sonra fantezi haaa sevdim bunu :))))

Ayrıca gecmis olsun pandiskom dikkat et kendine getirme beni oralara ;) esinti dedin beni kalbimden vurdun biz burda sıcakta kavruluoz valla :((

Sevgili Abla ikilisine de bayıldım ayrıcana hadi bakalım güzel bir gün gecirinnnn ;))) muahh

Gay Panda dedi ki...

van görlüm beniiim :)yavrum jakuzi facia ile başladı güzel bitti ;) geçti bebeğem geçti sevgilimden tarih masalları sonrası güzel bi uykuyla geceyi tamamladıktan sonra iyiyim şimdi merak yapma haaa illa gelceksen terasta oturmaya gel ;) püfürssssss :D sevgili abla ikilisi bakalım ne olcak görücüüüüz akşama. güzel bi ikili hatta ablam da çok sevdi ama du bakalım evde ağırlayınca neler olucuk??

BiGay dedi ki...

eh hadi hayırlısı bakalım :)

vallahi nereden nereye diyorum yaaa.. siz değil miydiniz sokak sokak sevgili arayan birbirinizi yeyip bitiren... ne güzel oldunuz böyle..

Chal Chene dedi ki...

Ohh. Sefanız olsun :D

Gay Panda dedi ki...

bigayım valla allah sonumuzu hayır etcek etti gibi ;) yavrum herkes böyle güzel günler geçirir inş. siz de ;)

Gay Panda dedi ki...

chal chenem oldu valla oooh sefa da oldu zevk de :D