27 Haziran 2013 Perşembe

mezunuuuuuum :)

öhhööm öhööm! arkadaşlar artık aranızda geleceğin meslek elemanı, gönüllerin fatihi ve inş iş bulursa paralı bi panda olma yolunda ilerliyorum :) dün itibariyle stajımdan a1 i çakmış bulunmaktayım :) ne dersim var ne de artık okulla bağlatım kaldı. son dakikalarımı da evde bi başıma odamı toplamakla geçiriyorum. gerçi pek bu konuda başarılı değilim ama :D

neyse mezun olmadan önce tabi güzel bi balo yaptık. faceten sıkı takipçilerim bilir :D buraya da fotolarını koymak ve sizi seksi balo kıyafetimle başbaşa bırakmak isterdim ama bu pek mümkün değil şuan için :D neyse konumuza dönelim. pazartesi günü duşumu aldım. giyindim ve partnerim olacak yani baloya birlikte gideceğim kankamla telefonlaştım. hala kuaförde olduğunu duyunca tabi bi dellendim. mübarek gelin başı sanki. kuaförü de kızılaydaymış burda ufak bi detay geçiyorum. gözaltına alındığımdan beri hiç kızılaya gitmemiştim. o gün artık bişeylerle yüzleşme konusunda tamam dedim eli mahkum gidicen ama panik yapma sakin ol dedim kendi kendime. zaten o allahın cezası avmnin önünden bile geçmedim. kemer almam gerekiyodu. metro altına arandım durdum. bu arada artık o panikle mi bilemiyorum ama burnum hala o biber gazının keskinliğini aldı :) kendimi takdir ettim :D buldun gene bu pis kokuyu dedim. neyse kemerimi aldım çıktım kuaföre gittim. bekle allah bekle tabi. bir kızın saçı 5 saatte nası yapılır onu gördüm. kankam olmasa beklediğim kişi 1 dakka durmam ya ne sıkıcı bi yerdir orası :) tek tesellim benim 2 katım bi adam vardı orda. kuaförün ta kendisi. kankam saçım nası olmuş diye sordu paso ama ben adama bakıp salyalı bi şekilde "çoh güzel yeaaaaaaaa :D" modundaydım. bi ara kankamla adamı çekiştirdik onunda dibi düşmüş tabi. çok tatlı laaaan diye dert yandı bana sonra tabi evli ve 2 çocuklu bi adam olduğunu öğrendiğimde ise bi hüzün kapladı beni :/ vay anasını dedim adamı kapan kapmış :D sonra saat 6 buçuk olmuş tabi. ben oraya 4te gittim lan bu ne iş???? apar topar çıktık saç bitince. atladık bi taksiye doğru arkadaşın evine gittik. hemen bişeyler atıştırdık. güya ben aç değildim ama su böreğini grünce bi dilim almazsam olmaz mode on oldum :) hemen yemeği lüplettikten sonra giyindik işte. ben saçımı falan yaptım. lenslerimi takmıştım zaten. hazırdım. ayakkabılarımı giydim parfüm falan derken çıkalım dedik. taksi çağırdık evin önüne. tam taksiye atladım anam davetiye? nerde bu nerde bu derken evdeeeeeee diye bi ses aklımı aldı :) hemen indim taksiden ki allahtan taksi hareket etmemişti. gittim eve davetiyemi aldım çıktım. neyse geldik güzelim sheraton hotelimizin havuzlu girişine :) indim ben önden sonra koştum kankamın kapısını açtım. tüm gece centilmen olucam diye söz vermiştim ona da :D indirdim falan. taksi parasını verdim. indik etrafta kimler var diye bakınıyoruz tabi. kimseyi göremedik.

neyse dedim bi sigara içeyim ben yaktım bi sigara baktım zır zır telefon çalıyo açtım. bizim arkadaşlardan biri nerdesiniz dedi. geldik öndeyiz dedim. tamam bizde içerdeyiz dedi. e gelin buraya madem dedim. yok içeri girince görüşürüz dedi. te allam iyi dedim. bu arada tabi sürekli poz verme modundayız foto çekiliyoruz falan. hatta biri de bu:

p.s. baloda tek papyon takan ben zannediyodum. tabi bi kiş çıktı bizim bölümden ona da allahıekber vuhuuuu diye sarıldım :D çocuk ne yapcağını şaşırdı :D baloya papyonla gidin bence. ilerde balosu olanlar için kulağa küpe deftere not olsun ;) neyse içeri geçtik herkese selamlar modundayız. sonra balo salonuna geçip oturduk. bekliyoruz. garson kız geldi ne alırsınız dedi. ben tabi önceden herşeyi hazırlamış bi vaziyetteyim. hemen şampanya dedim. bizde şampanya yok dedi. HÖNK!? sheraton'a geldik biz deme diyorum içimden. kamyon garajı büfesi değil burası deme?? ben öle kalınca kız bi daha sordu. kankama sordum ne içmek istersin diye o da şarap olsun madem dedi. 2 beyaz şarap söyledik. şak diye geldi. şarap güzel mi kötü mü bilemedim ama içtim tabi. beleşeee ve şerefeee diye :D

sonra arkadaşlar geldi yemeler içmeler falan derken artık balonun son 1.5 saati. ben 2. şişe şarabı bitirip 3. geçme hazırlıklarındayım. bu arada tabi kendimi piste atıyorum sürekli yandan yandan modlarındayım :D bi döktürdüm bi döktürdüm sormayın. bi ara roman havası çalalım dediler. kadehi kafama dikip allaaaaaaa açılın geliyom dedim ve daldım ortaya. sonra bi ara roman havasındayken solist iyi oynayanları sahneye alıcam dedi :) bizim kız arkadaşlardan birini çıkardı. lan bende çıkıcam banane oldum tabi :D sonra bi baktım solist beni işaret ediyo. sen misin çağıran. çıkarsın sahneye bi roman oynadım bi roman oynadım alkışları kaptım tabi :D göbecikler attım falan :D sonra indirdiler işte. sonra bi zeybek oynansın dediler. bilenleri ortaya alalım dediler. bu panda durur mu ege kanıyla dolu bi halde çıktım bende ortaya. açtım kollarımı zeybek oynadım bide :D sonra pist doldu taştı tabi. halaya geçelim dediler sıpamadık piste. masalar arası turladık bizle. halay mode on bi şekilde :D dolandık dolandık falan. bu arada tabi 3. şişeyi yarılamışım ben de ama farkında değilim tabi :D kafa güzel ama kendimdeyim. neyse pasta kesilcek dediler. oturduk yerlerimize. bi konuşmacı çıktı övdü falan bizi baya :) sonrasında bi ara bi heryer taksim heryer direniş dedi biri. ahanda dururmu koca okul başladı söylemeye tabak çanaklar kaşık çatallar birbirine vuruldu. benimde içimdeki anarşist ruh çıktı tabi başladım ben de bağırmaya :D bi 10 dakka bağırdık slogan attık sonra sustuk tabi. pastalarımızı yedik falan. son foto çekimleri olmaya başlarken bi baktım üçüncü şişe şarabın da sonuna gelmişiz :D aranıyorum taranıyorum yok başka şişe ortada. meğersem kapatmışlar artık içki servisini. neyse kafam baya kıyak oldu tabi bütün fotolarda full sırıtmayla çıkıyorum :D

sonrasında after party var dediler giriş bedavaymış bize :) ahanda goş goş goş :D indik aşağıya fena dağil bi durum var ortada :D ortam güzelimsi. müziklerde öyle tabi. ankarada 4 sene böyle bi yer arayıp sonra da bulmuşken e panda durur mu başladım gene oynamaya :D kankamla tutamadılar bizi. millet serilmiş bi vaziyette oturcak yer arıyolar tabi :D peki biz? o masa senin bu masa benim kopa kopa geziyoz :D bi ara gangnam çaldı da marifetlerimi gösterdim millete :D  vücut da psy'a benceyince hareketleri de taklit edince tabi herkes yarıldı :D saat 2 falan olmuş benim haberim yok tabi. bi sigara içelim dedik kankamla dışarı çıktık. oturduk biraz ayaklarımızı dinlendirdik. sonra içeri girdik. bizzim grup gidicez biz dediler. lan niye gidiyonuza falan döndü iş. e hani çıkışta çorbacıya gidicektik 4te birlikte çıkıcaktık falan olduk kankamla. yok işimiz var öle de böle de falan dediler. sinir oldum sadece 3-5 meze yiyip 1 parça tavuğa ve düğün halayına mı geldiniz yani bu mudur diye düşündüm.  ki çorba organizasyonunu yapanlar da onlardı. eeeeh koy g.tüne dedim devam ettim bende. kankamla ikimiz kaldık tabi. oyna oyna falan bi hal olduk. bu arada 2mizinde gözler kedi gözü gibi fosforlu :D çirkin bile olsa kabulümüz biri gelsin ya la modundayız :D yok anam tık yok tık yok! sağa bak sola bak bi hareket yok. hadi ben kendimi geçtim de kankaya da birini bulamadık ya la :/

bu kadar sinir üstüne baktım ayılıyorum kanka bi shot yapak mı dedim. o da olur dedi. sonra birinden duyduğumuz üzre suyun fiyatı 7 liraymış. bildiğin plastik şişede 0.5 litrelik su. O.o ohamısın dedim içimden. kankama lan 15 falan olsun 17 olsun lan verelim falan dedim bi kere geldik kıyalım paraya dedim. ama sen sipariş verirken bi sor bakalım dedim. sonra arkamı döndüm 2 bakınmaya. tekrar konkama döndüm eee dedim tamam dedi söyledim dedi. ne kadarmış dedim ne bilem onu sormadım dedi. lan nası sormadın direk siperiş mi verdin dedim. heeee dedi :D allaaah eve geliyo haciz panda git bi dil altı al dedim kendi kendime. neyse tekilalar geldi shot yaptık sonra ne kadar dedim 50 dedi. allahuekber wuhuuuuuuuuuuuu dedim bende :D kuzu kuzu bi tarafımıza kaçan 50 lirayı verdik tabi. hem tekila yaktı içimi hem de parası :D  sonra biraz daha zorladık şansımızı ama etrafta bir tane erkek olmaz mı ya. dönüp bakanı bile zor bulduk. tabi o da yanlışlıkla baktım der gibiydi.

eaaah yeter dedim gidelim artık dedim kankama o da tamam dedi. atladık taksiye. saat 4 olmuş tabi. eve geldik ayakkabıları çıkarmamla kırmızıdan mora geçen ayaklarımı görmem bir oldu. abbov dedim ayaklar yok bende :D  sonra tabi iyice sersemlikle yatıp uyudum. sabahta kalktım evime geldim. kafam hangover tabi :D daha anca vücudumdaki alkol çıktı da mayışıklığım geçti.

işte böle canlar artık lisans mezunu şimdilik işsiz bi panda duruyo karşınızda. en kötüsü de 3 senelik evimden çıkmak. şuan üşensem de yavaştan eşyalarımı topluyorum. koyuyo be :/

12 yorum:

Kızılsakal dedi ki...

Yaziyi okumadim, kiyafetine baktim gayet basarili. Yazida da guzel biseyler yaziyodur diye dusunuyorum. Bu kiyafete kotu yazi olmaz yani.

Gay Panda dedi ki...

canın sağolsun patrickim :) teşekkürler :*

Sakallar Falan dedi ki...

wuhu party hard yapmışsınız desene :D o değil de 50 liralık shouta asdfdfg olmadım değil ben de :D

Gay Panda dedi ki...

adama bakışımı görseydin bi de :D napıyo bu kendi memesinden mi sağıyo bakışı attım :D

Ogaybende dedi ki...

mezuniyetin dibine vurmuşsunuz hee :D hayırlı olsun pandacım.

Osman Karadutgil dedi ki...

Hayırlı olsun cınım :) Yalnız harbiden çok iyi kazıklanmışsınız :D Kıyafetin de çok hoşmuş şeker.

Hayatın dedi ki...

Eğlenmene çok sevindim, 50 lirar fena patlamış ama olsun :) Sonuçta mutlu ayrıldıysan oradan problem yok değil mi?
İlk defa da fotoğrafını gördüm, öyle pndalığın falan da yok yani! abartıyorsun sen hep. Hoh!
Ömrün boyunca gülersin eğlenirsin umarım, tez vakitte damatlıkla görmek dileklerim:D hahahha
Hayırlı olsun Pandam :*

Gay Panda dedi ki...

yavrum bu hale gelesiye ben 4 ay harcadım 17 kilo verdim hoh :D eğlendim ya kimse eğlenmese bile ben çok eğlendim unutamayacağım bi anı benim için ;) allah herkese böyle mezuniyet nasip etsin ;)

Adsız dedi ki...

Ay ne guzel ya insanlar kendi evindeki esyalari topluyo. Benim de az once annem laptopuma dantel serdi asdfg. Hayirli olsun panda.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

aneeeem o ne güzel bir mezuniyet olmuş lan öyle, 50 liralık shotda tamamlamış adeta geceyi :D HUAAAA zengin panda ha bu arada evet sana bunu geçende söyledim öyle pandalık durumunda yok. Kiloyu koru yeterli. Ayyy pandayı seviyooom!

Adsız dedi ki...

Papyon dedin kalbimden vurdun bak şimdi :D