29 Ocak 2013 Salı

suratımda salak bi gülümseme ama gözlerim nemli bir şekilde...

blogırlar blogdaşlar nasılsınız kıııığz anangiller babangiller nasıl kııığz :D zerrin stayla bi giriş yapayım dedim. zira çok fazla zerrin videosu izledim de yan etkilerini görmekteyiz hepbirlikte ;) neyse yavrular finallerime girdim. giriş o giriş tabi. 3 tane dersim var ama 10 taneye bedel bir durumdaydım. ilk finali olan dersin vizesinin 85 olmasına dayanarak, sınava 2 gün çalışarak atlattım. sınava çalışırken aklıma gelen 2 konu da sınavda çıkınca zevkten 4 köşe olmuştum ama 3 tane soru cevaplamam gerekyiodu. 5te 3 yani ;) sonra sorulara bi baktım. 5. soru gözüme takıldı aha dedim kaçış biletin bu panda ;) 5. soru eşcinsel bir müracaatçı geldiğinde yapılan görüşme teknikleri ve etik ilkeleri yazınız :D wuuuh dedim başlarsın döktürmeye ;) neyse gelelim 2. sınava. işte en çok kastırdığım ve 1 hafta acımadan çalıştığım sınav. ingilizce olması ayrı dert tabi. öküz sevgilime de yardım et accık notun ucundan tut falan diyorum çünkü o kadar ingilizce bilmiyorum. sağolsun öküz sevgilim çevirdi anladıklarını anlattı falan. kafamda herşeye yönelik birsürü bilgi oluştu ve oturdu fakat ahanda şu ne dese cevap veremicek durumdayım tabi. vizesinden de 8 alınca bu göt nası tutuştu anlatamam :D sınava girdik tabi. kağıtlar dağıtıldı. sayfayı bi çevirdim test sınav aha dedim sallamasyon en azından ve türkçe ilk sayfa. sonra dank etti acaba ing soruları arkaya mı koymuş diye baktım. yok öle bişe. sınav komple türkçe imiş tabi bunu anlayan sınıftan aaaaaaağğh hıııııı ahelelelele wuuh gibi nidalar çıkmaya başladı. o sınavın da belini kırdıktan ve ful yaptıktan sonra son sınava da çalışmasam da olur dedim. final sorusunu söylemişti hoca zaten. vize yerine konu anlattırıp sonra da finalde anlattığın konuyu meslekle bağdaştırıp yazın diyebilen nadir hocalardandır kendisi :) 4 tane ayrı dersini alaraktan değer verdiğimi ortaya koyabilmişimdir umarım :) sonuç itibariyle son gün sınavımıza girdik. onu da atlattık.


gelelim sınav çıkışına. sınav çıkışında vedalaşma anına geldik. 2 arkadaşımız erasmusla alamanyaya gidicekler diğer bir arkadaşımda memleketinde staj yapıcak (birinci dönem 3 gün kurum stajı - 2. dönem 5 gün kurum stajı olarak bir ders programımız var bizim bölümün :) ) erasmuslular başladı ağlamaya. bende de tabi bi boğaz düğümlenmesi oldu yutkunup kapatmaya başka taraflara bakmaya çalıştım falan ama yok nafile. gözlerim doldu ama kırpmadım gözyaşlarım akmasınlar diye. o kadar kötü oldum ki. 4 senemi verdiğim arkadaşlarım ve arkadaşlığım son gününe geldi sanki. bir daha görüşememenin hüznü çöktü. sanki hiç hayatımda olamayacaklar gibime geldi. bir daha hiç göremicekmişim gibi için için ağladım. gözyaşlarımı akıtmadan öyle suratımdaki zorlamayı kapatmaya çalışan bir sırıtmayla arkadaşlarımı teselli ettim. 5 ay boyunca 3ünü hiç göremeyeceğim. 5 ay sanki gözümde 5 sene gibi oldu resmen o an. sonra kopamadık hemen. hem ağlayıp hem de küfür ettiler tabi erasmusla gidicek olan arkadaşlar. o ana herkes gibi ister istemez ben de güldüm. zoraki de olsa ayrıldık. valizlerini alıp gittiler. 5 ay sonrasında görüşebileceğiz.

son olarak da bitişi beni mutlu eden ve bu dönemdeki sinir ve stresimi arttıran finallerimin iyi geçmesi... yani bi nevi mezunum ben :) artık son notlarıma kaldı iş ama neler geleceğini az çok tahmin ediyorum. buruk ama mutlu bir şekilde mezunum diyebiliyorum. mezunum lan artık!

anılarımı, 5 sene boyunca düşündüğüm, yaşadığım ve hissettiğim herşeyi, arkadaşlarımı, okulumu, ankarayı geride bırakıcam. önümde sadece 1 dönem var ama onu da okulla bağım olmadan bitiricem. işte insana en çok koyan şeyin aslında en sevindirici şey olması ne garip deme?


mezunum diyorum, diyebiliyorum. suratımda salak bi gülümseme ama gözlerim nemli bir şekilde...

10 yorum:

oyuncak ayıcık dedi ki...

şaka gibi ya, yaşıt görünüyoruz ve sen mezun oluyorsuuuun, ayıptır olanı var olmayanı var :)) tebrik ederim canım çok özledim çok.. bu arada sınav sorularından bizimle ilgili olanının cevabını merak etmedim değil :P

Vida dedi ki...

Tebrik ederim Pandaaaaaa :D Bitirmene çok sevindim :)
darısı bizim başımıza artık :)

Kaan Arer dedi ki...

mezun olmak pek hoş bişi olsaydı keşke, bence öğrenci olmak daha güzeldir.. hep çocuk kalabilmek gibi bişi işte.. neyse yine de tebrikler pandacığımm

Gay Panda dedi ki...

sağolun canlar dostlar yerim sizi. çok seviyorum hepinizi. biri bitse de yeni bi macera bulur beni kesin ;) önemli olan siz bitmeyin!

O Gay Ben de dedi ki...

hayırlı olsun,

bigaye katılıyorum hep öğrenci olarak kalabilseydik keşk ;))

One Girl Two Boy dedi ki...

İste Üniversite böyle bir şey bebisim başladığı andan itibaren yeterrrrr bitsin bu vizeler finaller mezun olmak istiyorum diye ağlarsın mezun olmaya yakın bütün okul sana sanki şekerlemeden yapılmış gibi gelir yapışırsın ve noooooluuur ayırmayın beni yavrumdan edasıyla ağlarsın ama is isten geçmiştir :) gecmis olsun mezun oluosun pandiskom sivil hayata hosgeldin :))))


Bu arada tebrikler canımın iciii öperim :)))

izmirdeki o gay dedi ki...

umarım hayatında öğrencilik hayatından kat be kat güzel olur pandam. sen bunu hakediyorsun

gay dedi ki...

tebrik ediyorum pandacım arkadaşların dileklerinede katılıyorum

Gay Panda dedi ki...

sağol canlar yakında da çalışan bir panda oalrak ilke imza atıcam alın aranıza beni çalışanlar ;)

Bir Gay dedi ki...

Kocaman bir hayat maratonu daha yeni başlıyor..

Sana bütün engelleri kolaylıkla atlayıp geçebileceğin, başarılarla dolu bir çalışma hayatı diliyorum..