14 Ocak 2013 Pazartesi

kendini tanıma testi

blogırlar blogdaşlaaaaar :D gay panda olarak testlerimden birini daha yayınlayacağım hadi bakalım bundan neler neler çıkıcık görücüz ;)

öncelikle test için bi kalem bi kağıt alın ve cevaplarınızı bi kenara yazın kapiş?? ama öle gene 1 kelime değil. cevap olarak sınav gibi uzun yazın ;) 



gelelim testeeeeeeeee

Kendini tanıma testine başlamadan önce lütfen cevaplarınızı bir kenara not ediniz.


01-1- Çok nadir bir taşı bulmak için dağa tırmanmak üzere yola çıkıyorsunuz. Dağ hakkında neler düşünüyorsunuz?


01-2- Sonunda aradığınız taşı buldunuz. Ne tür bir taş ? Boyunu, ağırlığını ve değerini tanımlayın.


02-1- Bir safari parkındasınız, yolu takip ederek otlakta ilerliyorsunuz ve bir dişi ile bir erkek aslanın büyük parçalar halinde çiğ etleri koparıp yediklerini görüyorsunuz. Ne düşünüyorsunuz?


03-1- Yıllardır kimsenin ayak basmadığı eski bir binadasınız ve yerin altına doğru inen bir merdiven keşfettiniz aşağıya doğru kaç basamak indiniz?


03-2- Derken karanlığın içinden birinin sesini duydunuz. Bu kişi yavaşça ağlıyor mu? İnliyor mu ? yoksa sizinle konuşuyor mu?


04-1- Külkedisi masalındaki yakışıklı prens camdan ayakkabınızı çirkin üvey kız kardeşinizin ayağında denerken siz de oradasınız ve ayakkabı üvey kız kardeşinize uyuyor. Bu kötü sürprize nasıl tepki verirsiniz?


haaaaah tamaaaam cevaplar daha sonra gelicik ;) önce yazın bakalım.

2 yorum:

Yayık Ayranı dedi ki...

01-1- Valla nedense bunu okuyunca kucuklugumde koyde ciktigim dag geldi. Hemen babaannemlerin evinin karsisinda. Aslinda dag denecek kadar yuksek degil. Mese ve cam agaclari var. Arada cikinti yapann kayalarin uzerinde yosunlar var. Neden bilmiyorum ama severim o dagi (tepeyi)

01-2- Yani oyle ahim sahim degerli bir tas degil. Hani yuzuklerde falan kullanilan, morumsu renkte, parlak ve cikintili bir tas var ya, buldugum tas o iste. Avuc ici kadar ama cok guzel. Seviyorum bu tasi. Gerci daha adini bile bilmiyorum.

02-1- Hayvanlarin dogal beslenmesi o. Pek bir tepki vermem. Sadece benim de bir av olabilecegimden korktugum icin yavasca yolumu degistiririm.

03-1- Vallahi cok inmem. Hem tekin degil hem de karanlik. O yuzden riske girmeye gerek yok bence :)

03-2- Yavasca aglayan bir kiz cocugu. Ama karanlikta oldugu icin goremiyorum. Fakat sesinden cok buyuk olmadigi anlasiliyor.

04-01- Laf sokarak o ayakkabinin baskalarina da olabilecegini soylerim. Beni dinlerse ne ala :)

Gay Panda dedi ki...

ayranım cevaplarını da paylaştıydım. bi ordan da bak istersen ;)