13 Kasım 2012 Salı

sorumluluklarımla geldim anacım sevin beni :)

blogır alemiii?? görüşemiyoduk uzun zamandır ne alemdesin? tanıdın mı beni? öle pis pis bakma tamam ektim seni biliyorum da napayım :/ özür özür şeker alayım mı sana? tamam bakalım yazıyom hea bak sonradan atar yapma :D 

ahanda yanımda böle uyuyo pisicik kızım benim :) 1,5 aylık ki benim kızım :)

sevgili blog şuan kucağımda bi kediyle yazıyorum bu yazıyı çünkü salak sevgilim kedi almış gelmiş geçen gün. o.O çok şaşırdım görünce. olayın baş kısmı şu ki bigayım çocum beni aradı geçen gün. ben de sevgilim kucağımda yatıyoken çok konuşamadım zaten kendisi de anladı biraz durumu :) neyse çocum özür dilerim artık konuşamadım rahatça ;) neyse sonra tabi kim bu adı ne zart zurt ben de bigay o dedim. nerden tanıyosun falan izmirden ananemlerin mahallesinde oturuyolardı mahalle arkadaşı dedim:) (bigayım özür çocum artık sen de bizim ordansın) öle işte surat yapmalar falan. neyse geçti gitti zannediyodum ki sabah benden önce uyanıp facedeki tüm arkadaşlarımı kontrol edip içlerinde "bigay" diye birisinin olmamasına takılmışmışmış. yahu dedim sana da dert oldu adamın facebuku yok belki ne dert edindin ne güvensizmişsin dedim. öle atıştık bir iki. neyse çıkalım alışverişe gidelim dedik avmye gittik gezdik falan. sonra bişeyden atıştık gene ama hatırlamıyom neyden olduğunu. konuşma aynen şöyle devam etti:

Panda: benden ne fikri bekliyosun ki bence ayakkabı güzel almak istiyosan al rahatsa.
Sevgilim: offf tamam almıyorum bişey (tam o esnada panda saate bakmak üzere telefonunu çıkarır ve bakar) iyi git sen milleti ara ben bakarım kendi işime git bigayla konuş...

işte o an dank etti tam söylemek istediğim laflar. allahım valla tam vaktinde bi beyine ihtiyacım olduğunu farkettin tebrikler :D pis bir bakışla açtım ağzımı yumdum gözümü:

panda: bana bak sürekli aynı şeyleri söyleyip duruyosun. o kim bu kim. güvenmiyosun ki. benim sana güvenmeyeceğim noktada sen hala sınırını zorluyosun. bana güven diyorum yok o kim yok bu kim diyosun. o kim bu kim diyeceğine gel de tanış madem mallık yapma. kaç zamandır sana gel arkadaşlarımla tanış diyorum gelmiyosun kendimi paraladım ama yok artık. mademki tanışmaya gelmyosun tanıma zahmetine bile katlanmıyosun o zaman o kim bu kim diye de sorma! 
sevgilim: bıt bıt bıt... ( genelde haksızken bu taktiği uygular kendisi)

haklı olduğum zaten ortadayken bi de böle böğürdüm ya rahatladım a dostlaaaaar :D neyse çıktık bi sinirle ordan. knouşmadım eve dönesiye kadar. neyse haklı olduğum noktayı anladı ama.

geçen hafta arkadaşlarımı evimde toplamaya karar verdim. doğum günü kutlayak dedik. neyse öğlen sevgilimin evinden çıktık benim evime doğru gidiyoduk. markete uğrayayım dedim. sevgilimle girdik alışveriş yaptık sonra elindeki poşetleri benim elime tutuşturdu ve ben kedi bakcam hem daha çok erken ben sizde ne yapcam sen hazırlık yapcan ben napcam sizin evde dedi ve öle baktım. tamam dedim sinirli sinirli. eğer bu sfer de gelmezsen görüşürüz dedim içimden. neyse koştur eve git yok yemek yap ortalığı topla falan 2 saat sonra bi telefon. 

sevgilim: alo... ben kedi aldım... senin eve geliyorum... beni aşağıda karşılarmısın...?
panda: tamam!

neyse karşıladım falan kedinin kafesini açtı ve kucağıma verdi kediyi. bendeki tüm sinir stres kızgınlık uçuverdi. şimdi bu bizim kızımız mı olucak dedim direk :) o da evet dedi :) 

o akşam arkadaşlarımla sohbet etti yemek yedik birlikte konuştu tanıştı falan baya bi eğlendik tabu falan oynadık hepbir. kedimizde ortalığı şenlendirdi :D herkes kız mııı hmmm adı BİHTER olsun ozaman dedi :D kızlara pek yanaşmaması da bi gerçek şimdi :D neyse daha adı konmadı ama şuan yanımda kucağımda oturup uyuyo eşek. kedi sorumluluğu almak zormuş harbiden bunu anladım. 

sevgilimle kendi aramızda artık bişeyleri konuşabiliyoruz. geçen gün kedinin sorumluluğundan olay ilişkinin ilk başlarındaki dellenme dönemlerine geldi ve sorumluluk alma duygusunun çok fazla olmadığını itiraf etti. gerçi şuan bakıyorum da iyi herşey :) oluyo ve olucak galiba hem de en güzelinden...

p.s. bigayım bu yazıyı okuduktan sonra kendini sorumlu ve suçlu hissedersen küserim valla bak. hatta döverim üstüne bilem hohlarım oki ;) öperim seni de çok yavrum. 
p.s.s. prensesimle konuştuk bazı yeni gelişmeler var onda da :D
p.s.s.s herkese selam ederim özleyin anacım :) twitterdan yetişmeye çalışıyom muhabbetlere ama pek beceremesem de yanınızda olmaya çalışıyorum. wertherim ufaklığım kusura bakma çocum  iletişemiyorum senle :/
p.ss.s.ss.s.s. haplocan bana kediyle yaşama taktikleri öğret eğitelim bizim kızı ;)

7 yorum:

Operadaki Kazulet dedi ki...

kedin hayırlı olsun. Bihter güzel valla. düşün.

fatih amorf dedi ki...

allah onun kedi canını yerler yaa.. bizim de eve iki tane kardeş kızlar gelmişti. ilk zamanlarda sürekli bitişik gibi uyurlardı bağdaş kurduğumuzda kucağımızda sonra ortalığın tozu dumana karıştırdılar. valla büyük sorumluluk, altından kalkabildiğinde cidden büyük zevk ve dinginlik katıyor insana.
her eve gelişinde sana ilgi gösteren bir canlının olması güzel bir duygu.


not olarak tek kötü yani tuvalet terbiyesi verene kadar ev kokcak azcuk. gerçi o koku hep olucak. amaaan olsun yahu kışın onun sıcaklığıyla ısınma duygusu bile yeter burnunun o kokuya alışması için. hayırlı olsun yeni sorumluluğun.. umarım doğurduğu zamanları da görürsün ;)

Haplo dedi ki...

Pandacıım telefonunu istiyim arıyım konuşalım diyecektim ki, yazıyı okuyunca tam oldu yani :D gtalkta karşılaşırsak konuşalım o halde. :))

kızınız da çok güzelmiş. adı da tam olmuş :))

biraz tuvalet terbiyesi ve yaramazlık konuları zorlayabilir ama. evin bir üyesi oluyor ister istemez. kişiliğini anlıyorsun zaman içinde kedinin. :)

BiGay dedi ki...

hiç suçluluk duygusu duymadım; biliyorum ben arasam da aramasam da yaşanacak şeyler :D zaten arama desen bile ararım ama seni yalnız düşürmek zor oluyor işte :D

ama adımın kıskanılacak kişiye çıkması beni az güldürmedi yani :D

Bihterinizi inşallah para verip petşoptan almamıştır sevgilin. Yoksa pek tatlı, öpücüklere boğar o sizi :D

O Gay Ben de dedi ki...

telefonla görüşmekten nefret ettiğim için kimseyi de aramam bu da arkadaşlar arasında hep dert olmuştur hep biz arıyoruz falan diye :D böyle zamansız zamanlara denk gelmemek için falan diye sallıyayım artık lol

kedi olayına gelirsek eğer tuvalet eğitimini sağlarsan pek sorunun olmaz ki benim hiç olmadı bir not tuvaletini nereye yapmasını istiyorsan hayvanı incitmeden burnunu oraya sürt

pistisvejanus dedi ki...

hayırlı olsun kediciğin her ne kadar kediden nefret etsemde bana giren çıkan yk sonuçta neyse anam bir daha özletme kendiniii

J. YoOkie dedi ki...

ahhhaahah kedi çok şekermiş bittim!!! bihter isme bak krize girdim yahu ne kadar şirinmiş:D insan böyle bir kedi varken mutsuz olamaz <3