28 Ekim 2012 Pazar

bayram dediler geldik

oyh bir bayramı da bitirdim bloggerlar blogdaşlar :D eskisi gibi bayram anıları pek kalmasa da artık ufak derecede var tabi bu bayramda :) önceleri koyna uzaktan göz kırparken artık şimdi koyunla adeta seviştim :/ önce bi vahşetle kesildi koyun tabi bakamadım. sonrasında babamın yaşını almışlığının getirdiği yeni bir yükle artık bende kasaplık moduna geçtim :/ gerçekten dini bayram olarak tamam ama vahşet olarak yok böyle bi olay. resmen koyun daha can çekişirken kesip biçtik ve artık midemize girecek kıvama geldi. neyse o anları geçiyorum.

önceleri bayram dediler mi büyükler kurban adı altında 1-2 saat ortadan yok olurlardı sonrasında hayat tekrar normale dönerdi. şimdi büyüyünce herşeye sen de dahil olmak zorunda kalıyosun. o 1-2 saatlik vahşet dilimine seni de zorla sokuyolar. uzun zamandır kurban kesmemenin verdiği bir rahatlık da vardı üzerimde ama bu sene olmadı ve bizimkiler kesmeye karar verdiler son dakika. neyse yorgunluğu bi tarafa gene de ailemle olmak beni sevindirdi. herşey bittikten sonra duşlar alındı ve dooğruca izmire gidildi. 1 saatlik ufak bi aile görüşmesinden sonra herkes yok yazlık yok ultra süper mega herşey dahil tatil beldelerine kaçtılar. öle kaldık ailecek ortada. ne telefon var ne bişey. şimdilerin modası mesaj artık attın mı tamam top senden çıkıyo ve karşındakinin bayramını kutlamış oluyosun. ne biçim iş bu çözemedim. mesaj atmama konusunda bir tek ben mi diretiyorum orasını da çözemedim.

arayabileceğim herkesi aramaya çalıştım. BiGay amcamı aradım konuştuk accık uzun süreden sonra sonra tabi olmazsa olmazım Prensesim'i aradım bi de. kendi büyüklerimi aradım. daha aramak istediğim çok kişi vardı ama zaten onları da geceye doğru aradım. arayamadıklarımdan özür dileyerekten çemkirmemi de eksik etmek istemiyorum. ule küçük blogırlar bir büyüğünüz olarak arasanız beni nolurduuuuğ :D :P neyse onlarında gözlerinden öpelim şimdilik ama sadece şimdilik :D geçen yazımda da bahsetmiştim zaten herkes bi aramadın derdinde. bu bayramda şaşmadı gene bi tripler gene bi söylenmeler eksik olmadı ama van görlüm prensesimin dediği gibi kaç zaman geçerse geçsin kaldığımız yerden devam ediyoruz biz başkalarına inat ;) deme prenses?

son olarak da bayram tek buluşma noktası olduğu için kızgınım biraz. akrabalarımla telefon haricinde görüşemiyorum ona tav oldum. kuzenimle 1 yıl önce görüşmüştük yüzyüze ki o benim için çok değerlidir kardeş kıvamında büyüdük biz hep onunla. sadece geçen sene eski sevgilimi görücem diye istanbula gittiğim zaman 2 gün görmüştüm onu. peh gene andım durduk yere elin işe yaramazını ya neyse. uzak olsun benden ıyh!

kuzenle konuşcak birbirimize anlatılcak bi ton şey var fakat o 1 saate sığdıramıyosun ki hepsini!! işte ona sinir oluyorum. büyüdük ve kirlendi dünya tam cuk diye oturuyo duruma. herkes bi iş telaşında herkes bi koşuşturmacada. alsam herkesi kolumun altına oturtsam ve hiç salmasam çok mu şey istemiş olurum ki??

son son olarak da daha önce başlarını anlattığım ama sonra devam edemediğim bi Y. maceramda onun askerliğer gitmesiyle birlikte düğüm oldu kaldı. gitmsein ya askere. üzüldüm biraz moralim de bozuldu. deli kadir havalarında olduğu için neresi olsa giderim diyo. başına bişey gelcek diye korkuyorum. ufak da olsa hala ona karşı hislerim olduğunu da kabul ediyorum nokta!

te allaaam ya neyse.

p.s. pitbullun yeni şarkısını dinledim ve yutuptan izledim tam bi porno olmuş! tabi burda pitbullun BULGE durumlarını görmek de mümkün bilginize ve ilgililere ;)

2 yorum:

BiGay dedi ki...

Pandacığım buradan bildirmiş olalım neden küçük bulogırlar büyüklerini arayıp sormuyorlar canım aaaa :)

Bu arada Y dediğin kişi kimdir çözemedim..

Sonra eski sevgiliye laf atmak bize yakışmaz, iyi ki onunla birlikte oldun da bizimle tanıştın, blog açtın değil mi?

Bu arada seninle de bayram daaaaan bayrama görüşür olduk sanırım iyice akrabaya bailıyoruz :D

pistisvejanus dedi ki...

nerde o eski bayramlar pandadan bir telefon dahi gelmedi oysa balya dolarları onun için saklıyordum:D