13 Ağustos 2012 Pazartesi

sıçılmış bok gibiyim :/ yok mu sifonu üstüme çeken??

oyh blogum. caaaanım blogum. iyiydik diyodum da son günler beni fazla yordu yıktı üzdü sıktı hatta sikti! 4 gün önce herşey ne kadar da güzeldi. otur kalk ye iç hatta staja git 2 hastayla daha tanış falan. hatta o gün pazara çıkmıştık ama yorgunluktan ölüyorum ben. stajdan sonra bi de annemin babamın yanında yük taşıyan eşekler gibi gezdim :/ neyse o günü atlattık kolayca. ertesi gün için hastanedeki meslektaşımla tanışmaya gidicektik süpervizörümle 10da. 9da kalktım tabi uyanamadım tabi. az daha yatayım derken msj geldi. aha dedim gene 2 dakka derken 2 saat uyudun panda helal olsun dedim. kalktım msja baktım süpervizörüm msj atmış panda bugün hastaneye gitmeyelim olur mu diye tamam dedim bende cevap attm yattım. ertesi gün gene evdeyim g.t büyütüyorum falan akşam üstü sevgilim msj attı. ben bu işyerinden çok sıkıldım hiç umduğum gibi değil vs. gibi şeyler yazmış. ben seneye istanbula gitcem demiş. ben de tamam dedim seneye git istanbula nası istiyosan bitanem yazdım. sonra içim elvermedi aradım konuştuk işte biraz. soğuk soğuk konuşunca ne var neyin var ne oldu bana anlat kötü bişey mi oldu falan desem de yok dedi. sonra şimdi konuşmak istemiyorum sonra konuşalım mı dedi. az çok huyunu suyunu öğrendim artık. bi sorun olduğunda üstüne gitmemden hoşlanmıyo. kafama vura vura öğretti şahsen kendileri. bende tamam dedim telefonu kapattım. neyse sonra 1-2 saat geçti msj attı özür dilerim ama böyle durumlarda kendimi dinlemem gerekiyo dedi. bende biliyorum bitanem önemli değil dedim. sen düşün dedim ben burdayım ve seni seviyorum bi kararın olursa arkandayım dedim. öle işte sonrasında konuştuk falan ama telefonu gene istediğim şekilde kapatamadık. kavga da değil de sesi kötüydü. sonra msj at bekle cevap yok msj at msj at en son aradım gece 1 oldu. açtı uyumuşmuş. benim de içime dert olmuştu sonrasında uyandı işte yerine yat dedim tamam dedi uykulu uykulu kalktı yattı.

geldik dananın kuyruğunun koptuğu yere. cumartesi ablam geldi oturuyoruz. birden tvde altyazı geçti kpss açıklancak diye. aha dedim benim tayfayı aradımbi kısmı açtı bi kısmı açmadı. neyse haber verdim ve oturdum internet başına. bakıyorum ösymye falan bulamadım ilk önce sonrasında buldum işte tıkladım tc şifre falan girdim. puanım 63 gelmiş :/ ben 70 yakın belki de 70 falan bekliyodum. son 1 ayda çalışmaya başlayıp sevgilimin kafama vura vura çalıştırdığı anlattıklarıyla ala ala bunu almışım dedim içimden. neyse biraz daha yüksek bekliyodum ama 1 ayda bu kadar oluyo demek ki dedim. sonra ilk iş sevgilimi aradım. bi güzel ağzıma sıçtı. napayım dedim aşağıyamı atlayayım dedim. şakasına falan atla dedi. ben benim gibi son ayda çalışan fazla diye bizim tayfadan dersaneye giden az diye puanları çok yüksek beklemiyodum ama sonra telefonlar gelmeye başlayınca yıkıldım tabi. 71 78 83 ve 87... ben gene grubun ne kadar çalışırsa çalışsın hep düşük alan elemanı oldum. orta okul lise üniversite ve son olarak kpss... arkadaşlarımı kıskanmadım ama dedim ki panda millet yapmış bi sensin salak dedim. son 2 hafta çalışan da yüksek aldı son ay çalışmaya başlayıp o arada sevgilisiyle ayrılıp yemeden içmeden de kesilen de. sen öle bak kendine aynaya dedim. yüzün varsa tabi... çok moralim bozuldu. en yakın arkadaşım 87 almış onun puanını duyunca zaten sevinemedim. hah dedim panda helal olsun 1 ay boku bokuna geldi geçti gitti. neyse herkesi tebrik ettim dünkü sinirim geçtikten sonra ama gene de yediremedim oturdum ağladım. salaksın panda!

kpss tamam geldi geçti ve yapacak bişey yok ama koydu sikti geçti. şimdi biraz daha iyiyim tabi. içim acıyo ama yapacak bişeyim yok. son kararımı vermeden önce aklımdaki şey ise ben bu puanla kpss hayatını bırakmam. devlete atanmamda bi sorun yok bu puanla bile ama ben bu puanla bırakmam! bu arada sevgilim ağzıma sıçtı dediği gerçekleri söyledi son 1 ayda çalıştın ne bekliyosun ki dedi. haklı da. sonrasında diğer arkadaşların puanları geldikten sonra bana tekrar msj attı puanları sordu ben de yüksek dedim. o da benm kadar üzüldü sonrasında. bi ton msj attı falan üzülme nolur diye. biz senle bi daha çalışcaz hem kaçının özel öğretmeni var dedi :) aslında o an o msjlara ihtiyacım yoktu sevgilime ihtiyacım vardı. yanımda olmasına ama olamadı. uzaktan ilişkinin ya da öğrenci olmanın zorlukları bunlar işte canlarım :/ neyse hadi bugün öyle böyle derken msj hakkım bitmiş bende internet paketini kullanaraktan sevgilime mail atıyorum öyle haberleşiyoruz. müsait olunca araşmalar tabi. sonrasında gelen maile baktım aklım şaştı: "aşkım ben numaramı değiştircem" allahalla?????? noldu ki böyle bi karar aldı falan diye düşünüyorum ve aklıma direk süpriz yapıp ankaraya gittiğimde sevgilime msj atan kişi geliyo.  ya da yeni yeni görüştüğü kişiler... hala bi olabilitesi var diye düşünmeden edemiyorum ama bunu sorgulayınca yok bişey oluyo. salakça bahaneler falan ortaya çıkıyo. ya işte liseden beri numaram bu falan. eeeeee nolmuş ki diyorum. aman çok durdu falan. aklımı kurcalıyo tabi şimdi deli gibi. benim aklımı kırcalaması yetmiyo soruyorum ve olay çok farklı yerlerden kavgaya dönüşüyo. biraz kötü kapattık telefonu sonrasında msj attı bitanem diye. tekrar konuştuk bu sefer iyice kavga ettik. aklıma takıldı ve bi neden yokken ortada nerden çıktı bu dedim. yok falan dedi gene. bi daha sordum bi daha sordum ve bu sefer sorduktan sonra sessizce bekledim. o da bekledi. 10 saniye sonra sessizliği bozup cevap bekliyorum dedim. işte o anda gerildik ve kötü bi şekilde kapattık. sonrasında  1 saat sonra gene bi msj. "bitanem böyle olmayalım nolur" diye. ya tamam olmayalım da ağzından çıkar baklayı nerden esti numaranı değiştirmek???? zaten kıllandırdın ama çaktırmıyorum da bu sefer de tuz biber oldu üstüne. tabi benim her bişeyi bildiğimden haberi yok. neyse biraz daha konuştuk sonra kapattık. bilmiyom kafamda soru var ama ne desem bilemiyorum da :S

son olarak da bugün aslancık abimi(!) askere uğurladılar. prenses bizzat gönderdi :) bende aslancık abimi arkadaşımı dostumu mahalle arkadaşımı çok öpçükle uğurlayamadım ama msjını gönderdim telefonla da prensesle irtibat kurup bizzat demesi için tembihledim. ABİM ASKER OLUYO SIRA DA BANA GELİYOOO :D :D sonra bi daha araştık prensesim vangörlümle de söyliceklerinin bi kısmını unutmuş :D  söyledikleriyle prenses de sabah sabah benim ağzımı açık bıraktı ama neyse onlar burda söylenmez ;) bu arada ben de seni rüyamda görmüştüm prenses. bi düğüne gidiyoduk ve kavalyen oluyodum. sen mor bi elbise giymiştin ben de takım. kol kola gidiyoduk hatta babaanne ya da ananenle tanıştırcaktın beni :D o arada tabi acıktım diyosun vangörlüm prensesim ve ben sana pasta tatlı almaya falan gidiyorum :D sonra uyandım zaten :D

bitte ;)

6 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

aaaaaa ama sordum demi sana telefonda sesin nie böle die? kızarım bak yaaa nie sölemion sen bana bunları :/ kpss ye kafayı takma bebeğim sen baştan beri kendimi denemek için giriyorum diodun zaten sıkı calıssan yapamıcagın bir şey değil. ayrıca ayhhh ben calısmadım öylesine giricem deyip 70 80 alan insanlara da ben inanmıyorum. emin ol deli gibi çalısyorlar söylemiyorlar. her yerde vardı ayhhh cok dusuk alıcam deyip 90 alan insanlar. ,

bu arada rüyan cok ilginçmiş yakın bir tarihte arladasımın dügünü var gercekkten :D seninle mi gidicez acebaaa:D

yerim seni yumuk pandişkom benim üzme kendini öyle herşeye atar da yapmaaaa :D

Gay Panda dedi ki...

yavrum kpss falan dert değil yeni derdim telefon numarası değiştircem olayı. hem dün sabah kötü değildim ki ben sadece uyuyodum harbi :D sadece olanların tümü bunlar ;) gidek düğüne bebiş beni anca düğün paklar karşılıklı döktürek :D

BiGay dedi ki...

Ya bence sevgilin sana karşı çok ilgili davranırken onu bu kadar baskı altına alma derim.. Adam sürekli arıyor, sürekli yanında, seninle ilgileniyor, geleceğie dair sözler veriyor, seni istiyor, özlüyor.. Bunlar sana samimi gelmiyor mu?

Eğer geliyorsa sen bu kısımlara bak, gerisinde bir şeyler karıştırdıysa çok üstüne gitme derim, zamanla halletsin gelsin senin yanına... tamam sevgilim sana güveniyorum ve sorgulamıyorum de bakalım ne olacak?

bu arada rüyanda prensesin acıkmış olması bana hiç yabancı gelmedi :) Pandası da ona pasta almaya gidiyor bak baaaak. olum acıkan prensese pasta mı alınır bol kalorili sonra o mor elbiseye sığmayacak yaa, bir sağlık bir sağlık yaaa :D

kpss ye de takılma ilk girdiğimde ben de 65 almıştım..

oyuncak ayıcık dedi ki...

ya bi kere çalıştıysan sorun sende değil sınavdadır. senin gerçek yeteneklerini ölçemeyen bir sınavdan ne bekliyosun ki. :S bu arada eski sevgilim gibi davranıyomuş sevgilin. ben çekemedim açıkçası onun bu halini. ben sevdiğimin kötü anında yanında olmalıyım. yok kafa dinliycem yok bilmem ne ÇEKEMEM :S her şeye rağmen en hayırlısı olacaktır altın kalpli pandam ;)

huzur dedi ki...

Pandalarin en tatlisi.. Nasrettin hoca der ya "bana esekten dusen birini getirin, ancak halimi o anlar " diye. Seni cok iyi anliyorum. Bransini tam kestiremesem de pdr gibi bolum icin fazlasiyla yeterli o puan.

Bir de bu sene sorularda oynama var gercekten. Bir arkadasimin sorulari bos ve yanlis gorunuyor ve 51 aldi. Istersen 5tl karsiliginda(serefsizler bunu bile paraya doktu) dilekce verip yeniden okutturabilirsin.. Sikma canini, her sey guzel olacak :)

Bir Gay dedi ki...

Kpss sonucuna üzüldüm..
Umarım gelecekte daha güzel fırsatlar çıkar karşına..

Ama bu numara değiştirme konusuna niye bu kadar takıldığını anlayamadım.
Eğer söylediği gibi yıllardır aynı numarayı kullanıyorsa, gerekli gereksiz bir sürü kişide telefon numarasının olması çok normal..
Ve seni tanıdıktan sonra numarasını değiştirip, geçmişte kalan her şeyin üstüne bir sünger çekerek geride bırakmak istemesi de çok güzel..
Bence vukuat çıkarmak yerine sevinmeni gerektirecek bir durum ;)