30 Ağustos 2012 Perşembe

mini mini mimler part 4 :D

efenim bi mim furyası geziyomuş bana da uğramış geçerken :D öncelikle adını duyduğum ama blog dünyasına adım atınca pek sık göremediğim marjinal kezbanımızın yazdıklarıyla oluşturulan bir mim imiş :) bigayın ağzından çıkanlar bunlar oldu valla. direk dinleyince artık yalan olmaz diyip başlıyorum mime ;) haaa peluş ayımızın da paslamasıyla mimin son durağı benim blogum oldu tabe :) neyse bakalım başlayak ;)

1. Hangimiz tanışıp hoşlandığı insanı hemen çıplak hayal etmiyo?Karşı tarafla ''pokemonlar'' konusunu konuşsanız bile o an çoktan içimizden ''seni seçtim sikaçu oyş'' diyip,türlü fantezilere dalıp gidiyosun.Kimse bana ''ayy kezban uydurma'' falan demesin!

valla ben de arada yapıyorum öyle sevgilimi ilk gördüğümde tanıştığımızda yani bi süzdüm yatak performansını ölüp biçip tarttım :D ha arada tanıştıklarımla da (hetero) aynı muhabbet geçerlidir beyimiz dibimi düşürdüye tabi ;)


2. Hangimiz biriyle buluşmaya giderken en sevdiği veya yeni aldığı kıyafeti giymiyo?Evet evet daha etiketini bile sökmeye kıyamadığın şeyi o an ''amaaan senelerdir var bu bende'' yüzsüzlüğüyle giyiyosun.Halbuki evde klorak lekeli pijamanla oturuyorsun.


ilk gay birisiyle bulşmaya gittiğimde adamın dibi düşmüştü bana hatta ankaranın ücra köşelerini hamam sokaklarını göstereyim diye helak olmuştu :D allahım gösterme bi daha o adamın yüzünü yarabbim!! o günden sonra kulağıma küpe oldu misali öyle deli deli süslenip gitmiyorum. ha bi de sevgilimle buluşucakken süslendiydim accık o kadar. klasik siyah gömlek üstüne yakasız sweat ve ceketimi giydiydim. klasik panda stili bi nevi imzam ;) bu arada duyun sesimi de bi tişört alın gelin klorak lekeli tişörtle yazıyom bunları!!! hoh :D


3. Hangimiz sevgilisinin evinde titizlikten ölücekmiş gibi davranmıyo?Normalde evde taşaklarını avuçlayıp sonra bişey olmamış gibi mouseu tutan insan.Sevgilisinin evinde veya otelde her nerdeyse...hemen bi Ayşe Teyze'ye bağlıyo.Yok sürekli koltuk altını kontrol etmeler,tuvalete gidip dişlerinin arasında bişey var mı diye bakmalar.Ohoooo


aynı şeyler aynı şeyler kezbanım haklısın da haklısın yani ne diyelim. mimi oluşturan bigay de hiç kaçırmaz bunları hea :D titizlikten ölmüştüm ama gele gide yalama olan sevgilim o durumu üzerinden benden sonra attığı için odamı düzenlediği de olmuştur ilk aylarımızda ;) 



4. Hangimiz dışarda yemek yerken içinden hesabı düşünmüyo?Bi kere zaten ''kim ödeyecek?'' kısmına girmiyorum bile.Ama şu hesap olayları çok rezil bişey.Hadi bunu ilk tanıştığın kişiye göre yorma.Mesela uzun ilişkilerde de çok tehlikeli bi konu bu.Ya bi taraf daha çok öder,ya ikisi ortak öder veya bi taraf hiç ödemez.Bunu cinsellikte oynadığı role bağlayanlar da var.''Ben ödeyemem o ödesin,sonuçta aktif o''diyenlere az çok şahit oldum.''Eee sen karın tokluğuna mı sikişiyosun tatlum :D:D?'' diye sorduğumda da çok terbiyeli cevaplar alamamışlığım var.

valla ilk zamanlar sevgilim ödücem diye yırtınıyodu ki para kazanmaya başladı ya şimdi daha fena kavga ediyoruk bu yüzden :D haaa arkadaşlarım konusunda yapmam öyle bişey para neyse mühim değil dostlukları sağolsun ;) gerçi bu bana uymaz genelde hesaplara ben el atarım ;) adisyon bende olum hehehehehe diyerek gevrek gevrek gülerim ve öderim arkadaş başka bişeylerle de isimlendirmem aktif pasif bu şu o...


5. Hangimiz zaman zaman Yıldız Tilbe dinlemedik ki?Müzik konusuna baktığımızda herkes Yann Tiersen'in 2.şubesi nerdeyse.Öyle kaliteli,öyle süper marjinal kişilikleriz ki sıçtığımız boklar bile biblo gibi.Hay allahım ben bi kere çok darlanmışım,canım sıkkın.Msnde de ne dinlediğimiz gözüküyo haliyle.Açmışım bi tane Gülden Karaböcek dertlenmişim.Hemen birisi aşağıdan ''Ya şaka mı:)?'' diye bana yazmış.O sıkıntıyla ben bunu görünce 2-3 aydır konuşup anlaşmama rağmen azına yüzüne sıçıp yollamışım.Geçen hatırlattı,tanıttı kendini yinee artık arabeskçi olmuş ehehehe..Neyse

valla yıldız tilbe de dinledim ibo da hiç de gocunmadım yani. Rihanna fanı olduğum doğru ama her türlü müzik türüne de giderim vardır. bi tek death metal falan diyollar bi onu kaldırmıyo bünyem bi de rapleri valla açık açık söyliyim. onun haricinde sevgilimin baya bi geniş müzik yelpazesinden çokça şarkı dinledim ;)



6. Hangimiz evde annemizle saç baş kavga ederken bi anda çalan telefona ''Alo ifindiiim ivit napiiim ivdi oturuyorum işte'' diye sakin sakin cevaplar vermedik ki? Aslında bunu da çok yapıyoruz.Ailemizde olan sorunları kesinlikle kimseye anlatmıyoruz.Özellikle sevgilimize daha bi anlatmıyoruz.O bizim ailemizi pür neşe,sevimlilik şelalesi,neşe zoptiriği,şirinler köyü olarak gördükçe kendi ailesinin bokluğundan bahsetmek istemiyo.Eee al işte sana karşılıklı ayakta sikmece.Bilmiyorum ya bence insan ''ben dün anneme kafa attım biliyo musun?'' demeli.(ehehehe yani kafa atmamalı tabi) Bazı şeyler biraz daha samimi olmalı...

valla ben bazı durumları açmam. en çok yakınım dediklerim bilirler durumu. her daim güldüğüm için de insanlara belli etmiyorum içim kan ağlasa da. en fazla uykusuzum yalanını atıyorum ortaya :D sevgilimle de ilk başlarda olmasa da aylar geçtikçe o zincirler kırılıp çok fazla şey paylaştık valla. ailemi ben doğru diye bilmiyorum ki niye ona doğru diye anlatayım?? ha ilk buluşma ya da ilişki başları tamam da sonrası için bence de önemli. 

p.s anneme kafa atmadım hiç atmam da hoh :D



7. Hangimiz daha sevgili olmadığımız halde o kişiye ''BENİMSİN'' tavrıyla yaklaşmamıştır ki? Aslında en yarak gibi olanı bu bence.Aranda daha ne olup bittiğini bilmiyosun o kişiyle ve gidip trip atıyosun.Bence birini kıskanmaya hakkın olmadığını düşündüğün an kapı kolundan bi farkın kalmıyo.O çok göt bi durum...çok çok hem de..Sevgili desen değilsin,arkadaş desen hiç değil,nesin amk sen? Kuzen misin enişte misin la bioksin beyinli!!!


kendimi tam olarak kabul edememişken kızlarla yaşadığım/yaşamaya çalıştığım durumlarda yaşamıştım bunu ve s.k gibi ortada kaldığımı da biliyorum.

(gece 1-2 suları)

-yurda gidince bana msj at almazlarsa seni kapıdan haber ver tamam mı?
+ tamam pandacığım :)
(gece 4-5 suları)
-eee hani msj atıcaktın bi problem mi var??
+ yok ya uyuyom ben pandacığım
-iyi bok yiyo... tamam iyi geceler :@

her türlü benimsin dedim ve patladı :D



8. Veee hangimiz özlediğimiz kişiyi düşünürken bir başkası tarafından da biz özlenmedik ki? Bu çok doğru kordineli gidiyo maalesef bu hayatta.Senin özlediğin başkasını özlüyo,başkası da başkasını özlüyo,sonra o en başkası gelip seni özlüyo...Belki bilmeden bi elazığ burma bilezik halkası yaratıyoruz bazen ama hayatta böyle nevrotik.

valla öyle bi durum başıma gelmedi ama şüphelendiğim kişiler oldu hani :/ ben başkasını düşünürken, beni düşündüğünü gösterip tak diye gece ortasında msj atanlar üzgünüüüüüm yavrum seni özlemedim :D hoh bide :D

8e 7 oranla bu mimde bitmiştir efenim saygılar ;)

mimi de çiklatalı gay'e, yayık ayranıma ve huzuruma postalıyom. mimlendiniz ulen!


7 yorum:

çikolatalı gay dedi ki...

çiklatalı aldı mimi :)

J. Yo.Okie dedi ki...

hahah çok güzel yazı olmuş:D
''ben pasifim hesap ödemem'' kafasındakiler, bak sen çakallara ya:D
ben de gördüğüm kişiyi çıplak hayal ederim ama daha çok ''acaba temiz midir'' ''acaba kıllı mıdır'' falan diye:( ama bu daha yararlı öyle nick auger diye hayal edersen çok büyük hayalkırıklığı olur yani:D

huzur dedi ki...

Lan ben suraya 2-3 gunde bir yazmaya useniyorum bir de mim yollamissin, iyice Garfield'a bagladim :) Tamam mim alindi :)

Yayık Ayranı dedi ki...

Pandacığım, mim için teşekkür ederim. Hemen yazdım :)

Gay Panda dedi ki...

mimler derhal yazılaaa :) özelllikle huzur beyden rica ediyoruz üşenmiyoruz :) hade marş marş :D

Gay Panda dedi ki...

@J. Yo.Okie yavrum valla hayallerin ardı arkası kesinmiyo ama haklısın daha yararlı tbe :) bu arada yazdığın amca daşmış!! o siks pekle cam keser yaaa! oyşh <3

J. Yo.Okie dedi ki...

ne diyosun her sabah iki-üç fotosuna bak günün iyi geçiyor öyle bişi:D