23 Şubat 2012 Perşembe

Güçlü olmak ve ben?

Merhaba bloggerlar :) ben gay pandaaa! blogdaki ilk yazım olucak o yüzden mağzur görün beni ;) neyse ben gay bir pandayım. hayatım gayet sıradan olsa da atraksiyonu bazen sınırlarımı zorluyo desem yeridir. neyse ilk posttan uzunca yazmak olmaz kısa keselim.

ilk yazımda daha bunun tartışmasını yapsam mı emin değilim ama konu güç ve güçlü olmak hakkında. bu sıralar düşünüyorum da güçlü müyüm diye de içimden bi ses yok diyo ama ben güçlü olmak istiyorum ki bunu başaramıyorum. her daim başıma gelen olaylar çok çabuk yıpratıyo beni ve güç konusunda kendimi aciz görüyorum ama bu huyumu değiştirmek istiyorum. kendime gelmem zaman alır biliyorum ama bakalım. kötü şeyler yaşadım ve yaşıyorum şu sıralar. kendime söz vermek istiyorum ama olmuyo bi türlü. insan kendine verdiği sözlerden arkasını döndüğü an vazgeçer ya işte öyle oluyo benimkisi de. 

otobüs yolculukları sırasında kendimi çok düşünürüm. kendime akıl verir hatta uymaya çalışırım ta ki otobüsten inip de valizimi alana dek. sonrasında olay şuna döner: amaaaan bunu kim uygulıcak kim yapcak bu koca götü kim kaldırcak şimdi :) 

neyse bakalım bende durum kısaca bu ama sizde durumlar nası bi de onu sormak var işte ;) 

Hiç yorum yok: