24 Şubat 2012 Cuma

Gleek :)

evet yazının başlığından da çözebileceğiniz gibi glee fanıyım. fanıyım ama kimseye izletemiyorum nedense :/ herkes öcü görmüş gibi kaçıyo da neden be neden?? mis gibi dizi işte şarkı türkü ne ararsan var :D tamam her şarkı her cover güzel değil ama lan bi izleyin işte nolucak ki :) alt tarafı ömrünüzden 40 dakka eksilcek ki zaten bunu bi ton gereksiz işlere harcıyosunuz deme!? evet hoh!

ya bi izleyin valla bak zaten ben de izlemeye öyle rastgeldi de başladım valla ama çok hoşuma gitti desem yeridir ;) zaten 2. sezon Darren Chris katıldı da hem gönlümüz hem gözümüz şenlendi!!! emin olun ki siz de izleyince hak verceksiniz bana ama bi izleyin sadece izleyin lan!

tamam true blood ya da spartaküs gibi sevişmeli ve bi o kadar da iç gıcıklayıcı sahne varken neden izleyelim diyenleri duyar gibiyim. gelmesin onlar izlemesin bişey :D ama izleyince insan da eksik bişeyler bırakıyo iz bırakmış şarkıları hatırlatıyo ve en önemlisi mutlu ediyo be insanı. şahsen ben baya bi mutlu oluyorum!

bi şans verin derim ve yalvarırım desem?

1 yorum:

Hayatın dedi ki...

Di mi di miii? Deli gibi mutlu ediyo hem de :D Ama arada ağlattığı da gerçek :/ Veee senin de gleek olduğunu yeni öğrendim ve çok sevindim :)