2 Mayıs 2013 Perşembe

Başlangıç

selam blogır alemi. nasılsınız canlar? beni soracak olursanız iyiyim bende daha doğrusu iyi gibiyim.  toparlıyorum yavaştan. memlekete kaçtım kendimi toplamak için iyi de oldu. geçen günlerde de izmire gittim çete olarak toplaştık. sohbet muhabbet ve arkadaşlar bana iyi geldi. burdan hepsine tekrar teşekkür ediyorum. çok değerli insanlar benim için hepsi. maille de yanımda olanlar size de çok teşekkür ederim

ayrılık konusunda yaşananları hatırlamak çok acı bişey. bunu herkes biliyodur zaten. o yüzden biraz kendime zaman vermek istedim. bazı anıları hatırlamak insanı hiç de iyi bi hale sokmuyo biliyosunuz.

neyse olayın başına başlangıcına gelirsek, 1 hafta boyunca onun evinde kalmamıştım zaten annesi var diye. sonrasında memlekete gitti kendisi 5 günlüğüne. bu süreçte bol bol düşünecek vaktim olmuştu. zaten benim için iyi gitmeyen bi durumdu. bunu daha önce yazmıştım. neyse geçen hafta salı günü memleketten geldi. sabah aştide karşılamaya gitmedim. canım gitmek istemedi. neyse sabah olunca aradım indin mi diye indim dedi. uyucam şimdi dedi soğuk soğuk sonra görüşürüz dedi kapattım. ben de uyudum tekrar. sonra öğlen kalktım eşyalarımı hazırladım gittim kahvaltılık bişeyler aldım. evine gittim. anahtarla kapıyı açtım. baktım uyuyodu. ben de üzerimi değiştirdim yanına yatağa girdim. uyandı tabi hemen. niye geldin dedi. yataydın evinde rahatını bozmayalım dedi. bende bişey demedim sustum. artık triplerine cevap vermekten yoruldum çünkü. 

uyuduk uyandık. kahvaltılık bişeyler hazırladık. tabi sürekli bana adımla hitap ediyo kendisi. ben de isimle hitap etmeye başladım. öle dizi izle falan derken akşam oldu. arada bunun omzuna yattım ama baktım ki hiç aynı şey değil öncekiyle. neyse akşam oldu. biraz oynaştık. şimdi burda bu kadar soğuksun neden oynaştın diyenleriniz olucaktır. o da sordu zaten sonrasında da. o an hiç canım istemediği halde bişeyler yapmaya başladı. öpmeler sarılmalar falan. doğrusunu söylemek gerekirse doğru düzgün bile sertleşmemiştim. boşaldı boşalttı beni de. o gece uyuduk tabi. ben pek rahat uyuyamadım çünkü düşünceler beni bırakmamıştı. döndüm durdum sürekli. sonra uyumuşum. sabah oldu kalktık o daha önce kalktı işe gitmek için. giderken de beni öyle bi öptü ki hiç bu kadar zorlanmamıştım daha önce öperken. bu seferki bana biraz zor ve istemsiz gelmişti benim için. sonra çıktı o. ben de hazırlandım servise bindim kuruma geldim. kafam hala allak bullak. tam kuruma giricem bi msj geldi. seni çok seviyorum biliyomusun diye. ben de biliyorum dedim sadece. kuruma girdim. kurumdaki uzman arkadaşlar yoktu o gün. ben de geçtm bilgisayarın bitanesine oturdum açtım. gmaili açtım. öle o ne bu ne derken onun yazdığını gördüm. naber napıyon falan derken olay ben sana küsüme geldi. bana kızgınmış küsmüş kendisi. neden diye sordum yok yanıma gelmedin yok karşılamadın yok gitmedin yok bilmem ne. tamam dedim benim de işim vardı gece uyuyamadım sabah da uyanamadım dedim. sonrasında sen zaten bu aralar bi soğuksun yok şöylesin yok böylesin falan demeye başladı. ciddi ciddi soruyorum ayrılmak mı istiyosun dedi ben de evet dedim.

sonrasında içim içime sığmadı midem ayrı ağrıyo kafam ayrı ağrıyo tabi. iyi hissetmedim kendimi. acaba yanlış mı yapıyorum dedim. çıktım bi sigara içmeye. bu arada vangörlümü aradım. ona da anlattım olanları. acaba yanlış mı yapıyorum dedim ona da. konuştuk baya bi. sinirimden ağladım. kendime kızdım. ayrılmak aklında vardı bunun geleceği günü görmüştün dedim kendime ama şuan niye bu pişmanlık? neden bu üzüntü? tamam her daim kötü şeyler yaşamadık ama sonuç itibariyle bi gelecek göremedim ben onda. içim sıkıldı çokca. tabi vangörlüme de söyledim bunları. zorlu bi süreç olduğunu anlattı. sağolsun her zamanki gibi yanımdaydı. dinledi  beni. yol gösterdi.

telefonu kapattıktan sonra da stajda duramayacağımı anladım ve izin istedim. izin verdiler. aklımdaki tek şey artık bittiği, o eve gidip eşyalarımı toplamam gerektiği ve telefonu açmamam gerektiğiydi. eve gitmek için otobüse bindim. bu arada telefonum susmuyo tabi sürekli aramalar sürekli msjlar. telefona cevap vermedim ama msj atınca cevap vermek zorunda kaldım. artık onun da anlaması için msjlarımda gayet açık oldum. bittiği söyledim sürekli. bunun üstüne sürekli aradı sürekli aradı. duygu sömürüsüyle son kez konuşmak istediğini söyledi. tamam dedim açtım telefonu. konuştuk. neden sıraladı nerde hata yaptık dedi. ben de ona kendisinin bi suçu olmadığını benim sevgimin duygumun bittiğini söyledim. inanmadı sürekli nolur lütfen dedi. 

telefonu kapattım. metroya indim eve geçtim. içeri girdim eşyalarımı topladım. bu arada msj geldi ondan. biraz bekle ben de eve geliyorum. seninle son kez konuşmak istiyorum dedi. lütfen son kez görmek istiyorum dedi. tamam dedim. bi taraftan da aklıma bi ton şey geliyo. bu beni eve kitler keser bişeyler yapar diye. çünkü en sinirli anında da yanında olduğum birisi için nasıl bi durumda olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. muhtemel bi arıza çıkartıcak dedim. haklı olarak da arıza çıkartabilir tabi ama iş bana ve kendisine zarar verme boyutuna geleceğini bildiğim için içim hiç rahat değildi. eşyalarımı topladım. vangörlümle konuştum. o da evde bekleme dedi. daha önceki sevgilisine yaptıklarını anlamışmıydım bilmiyorum ama olayın özeti şöyle ki adamı dövmüş, adamı sevgilisinden ayırmış, üstüne 2 gün adamı evde tutup bi de ilaç içerek intihar etmeye kalkışmış adamın evinde. bunları nerden biliyosun diceksiniz biliyorum. safım salağım ama sevgilim ne olduğunu da öğrenmiştim. işte bunlardan korktum bende. vangörlümü de panik yaptırttım. evden çık dedi. ben de tamam dedim aldım eşyalarımı çıktım. bu arada vangörlüme de konuşucaz dedim. o da evin adresini istedi. ne olur ne olmaz senden 2 saat içinde haber alamazsam polisi ararım dedi. tamam dedim ben de. neyse apartmanın içinde bekledim. geldi. suratıma baktı. napıyosun sen dedi. burda olmaz dedi aldı eşyaları elimden yukarı çıkmaya başladı. ben de yukarı çıktım peşinden. içeri girdik oturduk konuşmaya başladık. ağladı tabi. ben de ağladım. sonuçta kolay bi durum değil. anlattım. benden bi neden istedi. ben de nedenlerimi söyledim. haklısın dedi daha önceki ilişkimde de ben senin hissettiğin gibi hissetmiştim dedi. nolur lütfen gitme dedi ama artık bişey konuşmak istemiyodum. aldım eşyalarımı kapıya gittim. ayakkabılarımı giydim. tam torbalarımı alıcam bana evin içinden bi laf söyledi. ben de cevabını vermek için içeri girdim. keşke girmeseymişim. keşke o an o kapıdan çıkıp gitseydim dedim kendime sonra. içeri girince elimden eşyaları aldı evin içine fırlattı. ben napıyosun diyip içeri girdim eşyaları toplamaya başladım. bu arada arkamdan kapı kilit sesi geldi. kafamı çevirdiğimde kapının bütün kilitlerini kitlemişti. ben de öyle kalakalmıştım. 

(part 1)

10 yorum:

eso beso dedi ki...

bu yazıyı bize ulaştırabildiğine göre kilit sesinden korkmamalıyız pandacan, di mi? o.O

gay werther dedi ki...

pandammmmmm neler olmuş böyle yeaaa kıyamam ben sana. lütfen iyiyim deé!

Kaan Arer dedi ki...

yazı tipin değişmiş ya bak buna çok sevindim ilk olarak..

şimdi yazıyı okuyayım bakalım..

Kaan Arer dedi ki...

ay sen de öyle bir yerde kesmişsin ki.. hadi çabuk yaz bakalım devamını aaaa.. bu arada Vangörlcüğüm de yani adresi alıyor bak aferin kuzuma, öyle bir şey olsa zaten otobüse atlar geliriz kuzum, iyi ki haber vermişsin.. ne olacağı belli mi, pisikopat sevgili yapmak kolay ama ayrılması da zor işte böyle :D deli

O Gay Ben de dedi ki...

yazı sitilinin değişmesi güzel olmuş ayrıca o nasıl bir dengesizliktir (o.O) kapı kilitleme falan

Sakallar Falan dedi ki...

gecmis olsun pandacım.ss

Haplo dedi ki...

geçmiş olsun pandacım yahu, psikopat sevgili de neymiş böyle.. :(

Gay Panda dedi ki...

herkese yanımda olduklarını gösterdikleri için çok teşekkür ederim ;)

Vida dedi ki...

Ben de küçüğün olarak geçmiş olsun demek istiyoruuuuuum :|Geç oldu biraz ama affedersin di miiiiğ?

Anıl Kuzey dedi ki...

Oha ben daha yeni okuyorum olm. :) neler olmuş yahu. Neyse hadi şanslısın köfte. :) halen hayattasın ya :)