17 Nisan 2013 Çarşamba

düşünceler ve yaşanmışlık

selam blogırlar blogdaşlar blogır alemindeki tüm kişiler. anangiller babangiller nasıl kııığz? siz iyi olun bence çok şükür diyin yatın kalkın tüm kalbinizle dua edin hayatınıza. nerden mi çıktı bu? kaç gündür kendimde pek değilim de ondan. kötü bişey yok ama düşünceler beni bırakmıyo. herkese iyi rolündeyim. gülüyorum eğleniyorum beni bilen bilmeyen herkesin yanında. kendimi iyi hissetmem gerektiğini düşünerek davranıyorum ama öyle değilim.

kafam çok karışık. dün de aldığım üzücü bi haber beni hiç iyi yapmadı. insanların hayatında neler olup bitiyo ama ilgilenemiyorsunuz bile. çok sevdiğin canın arkadaşların zorlukla uğraşıyo ama onun üzüntüsünü alıp daha da kötü olup üstüne de yardım edemeyeceğin bi konu olunca sıçılmış bok gibi kalıyosun. zaten kafam allak bullak. sinirleniyorum kendime. kızıyorum. 

derdimi anlatıyorum çözümü bilsem de. bir başkası da aynı çözümü öneriyo üstü kapalı da olsa ama bendeki göt bunu yemiyo. ilk sefer de böyle olmuştu. kafamda gene bi ton soruyla gene bu dönemlerde hiç birşeyle ilgilenememiştim. kendime bi tarih koymuştum. düzeliceksin kafandan atıcaksın bu soruları ve en önemlisi söyliceksin diye. gerçi o zaman kendime koyduğum tarihten daha önce patlamıştım. şimdi hatırlayınca gülüyorum kendime :) bazı şeyleri isteyince yapabileceğimin de bi kanıtı olmuştu kendimce. 


şuan projem var ve stajın gerektirdiği bir sürü sorumluluk var. ales desen ayrı hikaye. kafam allak bullak. hepsi toplaşınca öle göt gibi kalıyosun. anlık zevklere yöneliyosun. sonra sorumlulukların aklına geliyo suçluluk diz boyu...

bu arada tabi öküzüm de yeni iş değiştirdi. onun nazları niyazları ayrı. dün 1 dakikada 20 tane msj attı. sıkılıyomuş yok iştekiler bişey demiş falan. gidip görsen şirket en baba şirket. bir sürü insan oraya girmek için adam öldürür diyebilirim. bizimki sadece söylenmekle yetiniyo. bir keresinde neden bu kadar söyleniyosun herşey için dedim. söylenmekten zevk alıyorum -eğleniyorum demişti. işte bu insanla birlikte olma düşüncemin sarsıldığı noktalardan bitanesi sadece bu. 23 yaşına gelen birisi için çok fazla olgunluk bekliyosun diyebilirsiniz ama hiç de öyle değil. benim de çocuk olduğum zamanlar oluyo. kabul ediyorum zaten ama her işini sizin gördüğünüz bi insan da sevgiliniz olmuyo çocuğunuz köpeğiniz veya öküzünüz olabiliyo düşününce. öncelerini zaten siz de biliyosunuz. okudunuz. bi kısmınıza canlı anlattım olayları bi kısmına netten. sonuç itibariyle o bana iyi gelmiyo bunun farkındayım. sanki her an beni engelleyecekmiş gibi geliyo. bunu kendime itiraf edebiliyorum ama iş ona itiraf etmeye gelince tıkanıyo. 

her ne kadar düşünceler ağır bassa da yaşanmışlık var diyorum. yaşanmışlık konusunda ise yaşadıklarımı da biliyorum. 

sadece yorgunum. bunu ona da kendime de herkese de itiraf edebiliyorum ve ediyorum da.

düşüncelerle yaşanmışlıkların arasında deli gibi gelgit yaşıyorum. kurtarın beni :/

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ama kıyamam ben sana.. bir ayrılık kararı vermek eğer canına tak demediyse ne zordur.. Ne kötüdür. Ben genelde o kararı hiç vermedim hayatımda.. en kötüsüne de katlandım ama o kararı veremedim.. Sorumluluk almaktan kaçtım.. Bilmem belki sen benden daha güçlüsündür pandam. bekle bakalım neler olacak..

adamgibi45m dedi ki...

I love the delicate petite athletic thin weak. I'm looking for between 18-22 years. I expect my 47 years sevsevil45m@outlook.co address.SELAMUNALEYKUM MERHABA TANIŞALIM EBEDİ DOST OLALIM. YAŞIM 48. 18-22 YAŞ ARASI İNCE ZAYIF NARİN MİNYON ATLETİK SAMİMİ DÜRÜST SADIK ÖMÜR BOYU DOST ARIYORUM. TANIŞALIM. ADRES sevsevil45m@outlook.com tel nonu resmini yaşını profilini nerden olduğunu meil at ararım. sevgiler saygılar. saygı olmadan sevgi olmaz.