20 Aralık 2012 Perşembe

küçük kıyamet

nassınız a dostlaaaar blogırlar blogdaşlar???? benden iyilik ne olsun ya yuvarlanıp gidiyoz :D yorucu bi haftanın tam da ortasındayım hea :)koş oraya koş buraya kafa kalmıyo yeminle :) neyse buraya yazmayı nası özlemişim onu farkettim ilk açtığımda. sizleri özlemişim. birisi okusa da okumasa da buraya yazı yazmanın bana iyi geldiğini farkettim. tabi arkadaşlarımı da görmezden gelmiyorum ;)

neyse başlığımıza dönelim. küçük kıyamet. bugün tam da böyle bişeyin ortasındaydım. sabahtan stajın dibine vurarak başlamak pek iyi olmadı açıkçası. koca bir dosya dolusu evrakları tek tek bilgisayardan sisteme girmem istendi. neymiş efenim ben genç olaraktan daha hızlı yazıp daha hızlı giriyomuşum. sen şu işi bana yıkmak istiyosun onu de bi hele dedim içimden. allahtan işi şak diye kavrayıp 3 saatte bitirdim. evet 3 saat dalga falan geçmiyorum. gözlerim kendinden geçtiler. en son biri ekranı biri kağıda bakıyodu biri ekranı arıyodu resmen!!! neyse çok şükür dedik bitti. tabi bu arada bana işi yıkan uzman arkadaş ne yaptı oturdu internetten gazetelerini okuduuu köşe yazılarına sesli yorum yaptıııı bi ara beni de kendi tarafına çekmeye çalıştı düşünce olarak ama ne halin ne de beynim vardı ona yetcek.

öğleden sonrada incelemeye gittik. işte küçük kıyamet ordaydı. adam başvurusunu yapmış evrakları hazırlamış falan tam eksiksiz biz de görüşmeye gittik adamla. içeri geçtik konuşmaya başladık. kızı geldi içeri oturdu yanımıza. 2 dakika muhabbetten sonra kızı siz nerden geldiniz dedi bizde açıkladık huzurevi diye. neeeeeeeeey diye bir çığlık koptu tabi :D adamda korktu bizde. kız baba naptın dedi hemen. ne huzurevi evinde otur ne var ki evinde dedi. adam zaten hafif kekemelikle ık mık falan kaldı öyle. kızı başladı ağlamaya. annem yeni öldü baba sende bırakıp gitcen mi beni falan diye. aha dedim noliy sıçtık tam da curcunanın ortasına düştük dedim.  meğerse baba kızlarından gizli iş çevirmiş başvurmuş falan. allah ortalık kıyamete döndü. küçük olan ablasını da çağırdı. bi taraftan uzmana bakıyom bi taraftan da bıyık altından gülüyom. ya dedim ne insanlar var ya. adam ık mık ede ede kızına kıyamadığından bahsetti ama kız kendini paralıyo. sanki zincirleyip götürcez adamı bi daha gün ışığı göstertmicez töbe töbeeee :D kızı yok öle bişey huzurevi falan yok biz fakir değiliz bakıcı tutarız ama ihtiyacımı yok. var mı baba istiyomusun bakıcı tutarız ki biz ben öğretmenim paramız var fakir değiliz falan diyo sürekli. bi taraftan da ağlıyo. amca da az mahçup az cesaretlenmeye meyilli bi şekilde derdini anlatmaya çalışıyo. hey allahım dedim. biz görüşmemizi yapıp çıktık. bugün de amcadan telefon gelmiş gelicem ben huzurevine diye. iyi dedik. sonuçta bizim için de amcanın beyanı esas olarak kabul ediliyo.

bugün bi de vefat oldu kurumda :( üzüldüm. insan dediğin bi nefes oluyo sadece. çok çabaladılar ama kadını hayata döndüremediler. o çabayı bende izledim. kadının son nefeslerini gördüm. 10 saniye arayla nefes aldı resmen :( sanki ben bi sağlık personeliyim gibi bişey yapmam lazım dedim durdum. içimi bi sıkıntı kapladı. allahıma çok şükür kimsenin ölümünü görmedim bu vakte kadar ama teyzeninki yetti bana. çaresizlik ne demekmiş onu iyice anladım. hele ki ölüm konusunda.

etrafınızdaki her insana iyi bakın. sevdiklerinizi sürekli yanınızda tutun. biraz bencilce görünüyo olabilir fakat son nefesini kimse ne zaman verecek onu hiç bi zaman bilemezsiniz. o yüzden güzellikleri olan hayatın tadını çıkarın sevdiklerinizle. başka bi zaman için çok geç olabilir.

çok iç karartıcı bi yazı oldu sankim. neyse son bi şarkıyla neşemizi bulalım bence :)

 güzel bi mash up olmuş. ben beğendim. 7 dakka olması da eğlencenin baya süreceği anlamına geliyo. öperim yavrular. bi daha ki yazıda görüşenzii ;)

8 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

Valla pandiskom huzur evleri 2 kısma ayrılıo bana göre bir yukarıda odası olanlar bir aşağıda kimsesiz yaşayanlar :( bana da cok soguk gelio orası yeaaa :( annemde böle bisi yapsa tepkimi kestiremedim suan :/ teyzeye de cok üzüldüm :(((( Allah rahmet eylesin :(

Dumbledore1990 dedi ki...

Panda'm ya. Kolay gelsin sana. Ama dikkat et sağlığına. Bu kadar yorma kendini. Benim annem ve babam ben küçükken huzurevinde çalışıyorlardı. O ortamları çok iyi bilirim. Hatta oradaki teyzelerin birine babaanne bile derdim. Çok üzüldüm teyzenin vefatını okuyunca :(

Unknown dedi ki...

huzur evleri ilginç yerler tabii.. ama güzel olan isimleri.. huzur evi.. insanın gidip yerleşesi geliyor yani, çekici bir ismi var yalan değil.. Ben şimdiden gelip yerleşsem, bir oda verseniz, internet ve biraz yemek yeter.. Karşılığında ne vermem lazım size :D

Bir de merak ettim huzur evinde şu saatte girdin bu saatte çıktın var mı? İnternetiniz hızlı ve wifi mi?

ciddi ciddi yerleşesim var canım :D

ah bi deli olsam dedi ki...

kaan her zamanki gibi yine pollyannanın dibisin adamım :P

hadi kimsesiz olanları anlarım ama zaten misaifr olan yaşlı anne babalar için evlatlar neden böyle bişey yaparlar anlamıyorum ben. ben de gördüm dedemin son nefesini verişini ve hayatta ike yapmadığın şeyler sonrasında çok dokunuyor insana :(

Gay Panda dedi ki...

@van görlüm. yavrum huzuevleri o kadar iç karartıcı değil aslında. o açıdan bakma olaya. insanların kimsesi yokken ya da bakılabilecek durumu yokken ve en basitinden bi sosyal çevresi yokken huzurevleri onları hayata bağlıyo ;)

Gay Panda dedi ki...

ayranım yormamaya çalışıyom. bilirsin beni pandayım ben :D öle çok fazla işe gelemem ;) valla huzuevleriğne gidin bence de insanlarla konuşun sohbet edin. sadece sosyal çevre bakımından da olsa orda olmak onlara yeter zaten :)

Gay Panda dedi ki...

Kaanım :D yavrum 60'ından sonra gel ben sana kral dairesi ayarlayayım. hele ki emekliysen falan oh mis maaşın varsa :D tabiki giriş çıkış saati var aynı zamanda 5 öğün yemeği var sıcak suyu her daim bakımı da var. internet istiyosan da çekeriz sana bi hat ;) aylık 300 küsur lira ver yeter ;)

Gay Panda dedi ki...

kaytanım bıyıklım adam da haklı bi bakıma aslında gitmek istemekle.çünkü adam da kızına kıyamıyo ve kızının da bi hayatı olsun diye düşünüyo. kadın gelmiş orta yaşa ama bekar bi kadın. anne hastaymış ölmüş şimdi baba var. e daha ne kadar bakım verebilir ki? kadın dünyaya bakım vermeye mi gelmiş canııım? :D adam huzur evine gitsin kadında kendi hayatını kursun ;)