9 Eylül 2012 Pazar

yenlilgi ve kıçımda bi bandajla yatış :/

blog alemcileriiiiii :D en son bi analiz yapalım dedik ama dükkana gelen az olmuş :P neyse isteyenler okuyanlar özelden ulaştılar bende analizledim herkeşi :D neyse az çok biliyosunuz sağlık güvencem yoktu. okuldan ırzırt bi ton bişeyler yaptırmam gerekiyodu. en son geçen hafta ankaraya gidicim ben diye tutturup annemleri de dize getirmiştim. tabi knou ankara olunca mutluluktan uçuyurum ben :D neyse geçen hafta sonu ablamlar geldi. bi kavga koptu evde. baş kahraman tabi benim :D olay şu ki benim kılım dönmüş arkadaş ben de onunla mutlu mesut yaşıyorum pozu vererek ameliyattan kaçıyodum. ankaraya giderek bi sene daha kaçıcaktım. kavga bundan koptu tabi. neyse sonuç yenilgi oldu tabi. gittim paşa paşa üşendiğim bütün o prosedürleri yaptım ve sağlık güvenceme kavuştum. doktora gittim g.tü gösterdim. doktor zaten ağzındaki sakız misali "ameliyat" diye çevirip durdu tüm gün lafı. ameliyat tahlilleri yapılcak ozaman dediler tamam dedik. gittik 4 tüp kan verdim. tabi sonrası koca kütleli bişi yere yuvarlanıyo misali herkes kaçıştı hastanede. bayılıyodum. anneme dışarı çıkıcam az hava alıcam dedim. iyi de oldu. havamı aldım kendime geldim ve üstüne bi tane meyve suyu patlattım. ooooo var mı başka tahlil dedim koştum röntgene ekgye :D neyse herşey tamam. tahlil sonucunu da aldık çıktık. maşallad diyin yavrular bi drum yok. kan temiz ekg röntgen temiz :D ordan çıktık başka doktora gittik. ona da g.tü gösterdik tabi. neyse o da ameliyat dedi direk. eli mahkum dedim o göte bi bolu tüneli yapılcak kaçış yok yani. neyse tamam dedim. doktor da açmısın hemen alayım diyince çüüüüş dedim hemen ne alıyon sen dana mı kesiyonuz hoop dedim ama içimden :D ben ki bi dikiş bile atılmamış insanım valla ameliyat diyince kendimden geçtim o an. neyse cumaya sözleştik ama bi şartla dedim ben öle lokal anesteziyle kesip biçme sesi dinlemem dedim. mp3 çalarla gircem ben banane dedim. doktor bi baktı bi daha baktı. ahanda küfür geliiiiiy dedim ama tamam dedi. vayssss :D lililililililiiiy dedim çıktım ordan. son olarak perşembe gece 12den sonra bişey yiyip içmicen dedi tamam dedim. perşembe gece yedim içtim 12 oldu yattım direk. sabah oldu gittik yatış yapıldı teeee öğleden sonra 1-2 gibi aldı beni. anam aç susuz bu ne len dedim. ameliyattan çıktım gece 10a kadar bişey yemek yok dedi. toplamda 22 saat fotosentez yaptım yavrular ama ameliyat sonrası 2 serum olmasa nanay ki nanay olucaktım. neyse çok şükür çıktım ameliyattan bi gece yattım geldim evime. şimdi kıçım dikişli ve bebek bezi misali pansumanlı bi şekilde babanne hızında hareketle yatağımda dönebiliyorum yatabiliyorum. kalkıp işeyebiliyorum ( en güzeli de  o zaten :D ) ama zor kısmı şu kiiiii:

1. ameliyat sonrası alınan parçadan dolayı 2 yakanın bir araya gelememesi sonucunda dikiş atmak için gerilen kıçınız sizi baya bi rahatsız ediyo. ajda pekkanı anlıyosunuz az çok :D

2. bi de iltahap ve kan kalmasın diye ameliyat yerinden içeri sokulan bi boru ve borunun topladığı kanı ve iltihabı tutan bi hazneyle gezmeniz gerekiyo ki ben şuan o aşamadayım. pis bişe emin olun. canım acıyo mu acımıyo ama o boruyu o münasip yerde hissediyosunuz.

neyse canlar şuan kıçım arşa bakarken yazıyorum ve kısa kesiyorum. sızlıyo velet :/ allahtan antibiyotik ve ağrı kesiciler var da rahatım ;) öptüm yavrular ay lev yeee :)

p.s. werther çocum abini kızdırma bak kıçım acıyı zaten mail atıver bakayım. madem bölümdaş olduk artık kanatlarım altına almam lazım seni ;)

bi kaç bişi daha yazıcıktım ama unuttum :/ neyse...

12 yorum:

ev oğlanı dedi ki...

çok çok geçmiş olsun panda'cım, acil şifalar. ;)

Yalnız Vida dedi ki...

ah pandaaa :D hastalığın için geçmiş olsun diyorum ama ağzımda şapşal bir sırıtma hala devam ediyor o komik anlatımından dolayı :D Bolu tüneli demek ahahaha :D gül gül öldüm yaa

çikolatalı gay dedi ki...

:D geçmiş olsunn pandam tüneli yormamaya bak :D aylavyubeybi

Çürük Vişne* dedi ki...

Geçmiş olsun :) Dikişlerden ve hortumdan kurtulman dileğiyle :D

Operadaki Kazulet dedi ki...

geçmiş olsun. dönen kıl olsun:P
yüzüstü yatması zor derler ama 10 güne geçer.

Gay Panda dedi ki...

yavrularım sağolsun inş biticik geçicik ;) aman diyim siz dikkat edin bu duruma düşmeyin. gerçi 1 gün de olsa 1 sene de olsa prosedür aynı ama neyse 3. köprünün temelinin size atılmaması dileğiyle ;)

@kazu bunu da yaptırtcan bana ama napayım dönerse senindir. dönmezse zaten senin olmamıştır :D :D kıllarımıza sahip çıkalım :D :D ohaohaoahahahahaoahoahahaah

p.s. antibiyotik ağır geldi accık da ;)

Operadaki Kazulet dedi ki...

hadi analiz et beni, sana mail attım. ama hemen et nolur, sabırsızlanıyorum.

BiGay dedi ki...

Aaa ben o kadar açık açık anlattım hiç analiz göremedim yaaaa


millet can derdin de ben analizim nerede nerede diye ağlayacağım hahaa..

pandaaaam çok geçmiş olsun kuzum.. öpüyorum seni.. ama münasip yerin sanki bayram ediyor gibi bir durum söz konusu gibi geldi bana.. pek bir iştahlı anlatmışsın çünkü hahaha

kaytan bıyık dedi ki...

geçmiş olsun sevgili panda tez zamanda sağlığına kavuş inşallah tü tü tü:)))

pistisvejanus dedi ki...

çok üzüldüm göte giren şemsiye açılmazmış bebişim dikkat et kendine

pistisvejanus dedi ki...

muah

O Gay; Ben de... dedi ki...

geçmiş olsun en kısa süre de eski haline dönmen dileklerimle (eski hal derken kıl dönmemiş hal yani :D)