24 Temmuz 2012 Salı

noolmuş bu millete yaa ???

yav sağlık sistemi ne olmuş öyle vay arkadaş. doktora gidicem ama gidemiyorum. gitmek için sıra alamıyorum. millet çok mu meraklı doktora gidip muayene olmaya çözemedim.

pazartesi günü devlet hastanesinden sabah sıra almak için gittim endokrinolojiye. sıra almak istiyorum dedim adam da pembe kağıt mı dedi???? nası ya amca pembe kağıt ne be? noluyoz sen nerden biliyon gay olduğumu çok mu belli ediyom lan yoksa anlımda mı yazıyo töbe bism...??? diye düşünürken mal mal bakmışım amcaya :D amca da pembe kağıt mı istiyosunuz diye tekrar sordu. pembe kağıt ne ola ki amca dedim. meğersem doktor önce muayene edip sonra tedavi için gelenlere veya tedavi süresince gelenlere pembe kağıtla sıra veriyomuş :D :D töbe yaaaa dedim. yok amca dedim bana normal sıra ver dedim. sıra yok dedi dolu bugün doktor dedi. te allahım dedim. kaç zamandır böyle bu durum. internetten randevu alma sistemi varken de nası basıyosa millet bütün randevular dolu oluyodu. hay dedim şansıma. neyse amca sıralar ne zaman dağıtılıyo diye sordum. valla abicim biz sabah 7de kapıları açıyoruz ama millet gece 3-4 gibi gelip bekliyo dedi. ÇÜÜÜÜÜŞ yavaş ol dedim ne bok yemeğe geliyo bu kadar insan o saatte? hani bide genel cerrahi olsa falan neyse dicem yada başka bilindik bi dal ama endokrinoloji zaten çok az yerde var ve özel durumlar için var. ben anlamadım bu milletteki hormon takıntısını :S

neyse kilom yüzünden hormonal bi kontrole gireyim demiştim ama bakalım en olmadı bu gece ben de gece 4 gibi yerimi alayım orda :D gidicem ama kararlıyım! bakalım yarına ne olcak?? sabah ola hayrola...

12 yorum:

çikolatalı gay dedi ki...

pembe kağıt olayına koptum yaa :)

One Girl Two Boy dedi ki...

noldu bugun kalkmak zor mu geldi yavrucanım benim :D

ev oğlanı dedi ki...

internetten randevu alsan bile tekrar sıra alıp kayıt yaptırman gerekiyor-muş. işleyişteki mantığı kavrayabilen beri gelsin. -_-

gay werther dedi ki...

sen ne zamandır doktora gitmiyorsun pandacığımmm :D sen görmeyeli çok şey değiştir. en güzeli yine özel hastahane de işini halletmek orda da adım atsan para. ay bu hipokrat denen adamcağız türkiye yüzünden mezarında ters dönecek vallaha :D :D

huzur dedi ki...

Pembe kagit supermis:) He amca diyeydin :) Insanoglu manyadi gercekten..hastahaneler oyle, hele buyuk sehirde..Allah dusurmesin gercekten...

oyuncak ayıcık dedi ki...

hatırlattığın iyi oldu ben de bi kontrole gitsem iyi olacak :)

Gay Panda dedi ki...

@çiklatalım :) ben de onu düşündüm sonra :) yuh olum kafan bu kadar mı çalışıyo dedim nerden nereyeee :D

Gay Panda dedi ki...

@van görlüm az çok biliyon ama olayları tek tek anlatıcam yavrum başıma ne geldi :) he o gün kalkmak zor geldi çünkü ondan önceki gün de erken kalkmıştım

Gay Panda dedi ki...

@ev oğlanım yavrum valla yavrum adam gibi bi olayı yok işte ne sıra var ne bişey var annamadım ben bu sistemi :/ te allahım bi de işleyiş bokuma benzemiş ki :D

Gay Panda dedi ki...

@gayım wertherım yavrum ben ne zamandır doktora gitmiyom evet güzel soru :D yavrum en son işte 20lik için gittiydim onda da zaten yok öğrenci belgesi açtır falan babamın üzerinden bakılma muhabbeti falan eeeeh olayı olmuştu. şimdi daha bi sıçıldı ağzıma :D

Gay Panda dedi ki...

@huzurum yavrum pembe kağıtta aklıma askerlik falan geldi. askerliği gay olduğun için yapmadığın zaman galiba pembe kağıt verip gönderiyolar diye bişey hatırlıyorum ama emin de değilim. düşün yani o 5 saniyelik anda aklımdan geçenleri :D amin çocum allah kimseyi düşürmesin hastanelere.

Gay Panda dedi ki...

@peluş ayım :) yavrum git ya ama öncesinde sıra randevu falan nası oluyomuş bi iyice bak sor soruştur dikkat et gözünü dört aç uyuma haaaa :D benden söylemesi!