18 Mayıs 2012 Cuma

Sevgiliye...

Ey sevgili seni tanıdığım günü hala aklımdan çıkaramıyorum. ilk gördüğüm an ne şebek lan bu demiştim içimden. hala da diyorum gerçi :) msndeki benim inatçı tavrım ve cam açmamam... seninse sapık muamelesi gördüğünü söyleyip durman... fotoğraflar... munzur gülüşlü, süpermenli, gepetto usta halli ve dahası... fotoğraflar çok şey anlatıyormuş meğersem. senin beni tamamlayacağını ve hayatımın neşesi olacağını daha o zaman anlamalıydım ey sevgili. gerçi sen beni çok farklı yerden vurarak başladın işe. pervaneler dedin başımı döndürdün daha ilk dakikadan. işte o zaman anladım seni, beni ve 2mizi. ben sana aittim sen de bana. pervanelere dönmüştük birbirimizi görünce. bunu ilk buluşmamızda da anlamıştım. o kadar heyecanlı anlatıyodun ki kendini hiç durdurmak istemedim. sadece seni dinledim bütün gün ey sevgili. arada 1-2 soru sormam yetiyodu heyecanını hep aynı seviyede tutmana ve ben senin o heyecanını gördükçe daha da mutlu oluyordum. 

ilk zamanlarımızı hatırlıyorum da cafe crownu talan etmiştik bildiğin. her daim orada buluşmalar, garsonların bizi el ele yakalama telaşesi ve bizim el ele tutuşma telaşemiz... iki deliydik aslında. ne kadar korksak da yakalanıcaz diye en ufak bi el teması için bile ortalığı yıkıyoduk. 1 hafta boyunca aşındırmıştık hem yollarını hem de koltuklarını cafe crownun. artık herkes gözümüzün içine bakıyodu ama biz birbirimize bakmaktan kendimizi alamıyoduk ey sevgili. çok şey konuştuk geçen süreler içinde çok şey paylaştık çok tartıştık ve çok sevdik. birbirimizi ne kadar kırsak da hiç bi zaman aklımızdan geri dönüp gitmeyi seçmedik. birbirimizi zaman zaman karşımıza da alsak sonrasında baktık ki yan yanayız aslında. hatta el ele, yüz yüze, göz göze ve dudak dudağa...

şunu hiç unutmayacağım ey sevgili, 4 gün boyunca bende kalmıştın. çok güzel bi 4 gündü benim için. seninle neler neler yapmadık :) öhööm... neyse devam ediyorum. aynı evin içinde kimse olmadan (nerdeyse) 4 gün geçirdik. tatil havasında ya da balayı havasında gibi... çok güzel vakit geçirmiştik. mükemmel bir 4 gündü. unutamıyorum hiç o günleri. birlikte bulaşık bile yıkamıştık :) 

gelelim bu güne :) bugünün bizim için anlamının büyük olduğunu biliyorum ve bugün yaşadıklarını da biliyorum. hayatlarımızda mutlaka böyle şeyler yaşıcaz ama bana attığın 2. ay mesajıyla o kadar mutlu ettin ki beni anlatamam ey sevgili. aslında bütün sevincim onaydı. doğum günü hikaye aslında ey sevgili. ilk günde yanımdaydın 2 ay sonra da... süpriz bi şekilde doğum günü kutlaması yapsalar bile bana, ben sensiz neyleyim doğum gününü. içimden hep sevgilimi geçirdim tüm gün. sabahı akşamı farketmez ;) sabah dua ettim görüşmen için akşam gel dedim içimden hep gel dedim ey sevgili. gelmedin ama 2. ayımızı kutladın ya ben daha ne diyim. doğru adamı sevmişim seviyorum ve seveceğim. bu 2. ay da olsa 3. ay da olsa 3. sene de olsa böyle devam etsin istiyorum ey sevgili. pervane olarak başladık ve öyle devam etsin. ben sana pervane sen bana pervane... 

seni seviyorum aşkım bitanem sevgilim ve SİD'im :) hep benim ol hep benimle ol tamam mı?


bu şarkı benden bize gelsin ey sevgili. seni çok seviyorum!

ben balarısı gibiydim senden önce
bak pervanelere döndüm seni görünce
yana yana kül olsam her an 
yine de senden ayrılamam
yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam
yana yana kül olsam her an
yine de sensiz yaşayamam
bin yıl yaşasam yine sana doyamam

5 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

Ayhhhhh nasılda mutlu mutlu okudum yazını bebegim benim hep böyle mutlu olun hep beraber olun nikahınızı ben kiycam unutmam ;))))

Sevgili sevgilin de bu ince tavriyla koskocaman bir 10 puanı haketti ;)))

Ps: erken dogum gunü kutlaması haaaa vuhuuu


Ps: bazen on yargılı hareket etmemeliymisim bak psndiskom senden bir şey daha öğrendim

Ps: bu mutluluğunun ömür boyu sürmesini acayip cok istiyorum hep böyle olun muahhhh :)))))))

Unknown dedi ki...

Yazıtipini değiştirmene çok sevindim.. daha rahat okunuyor :)

pandam çok hakiki olmuş.. ayrıca emre kınayı ilk defa dinledim çok hoşuma gitti...

maskgay dedi ki...

çok mutlu oldum :D inanılmaz keyiflendim bildiğin. ikinizinde aşkı her geçen gün daha da artsın :)

Gay Panda dedi ki...

@van görlüm yavruuum çok sağool darısı senin başına ;) nikahım senin elinden olucak yavrum zaten kaçmaz o :D ddoğum günü de arkadaşlar ayarlamışlar süprüzlüsünden. finaller öncesi yapalım demişler :D

@bigaycım, yazı tipini ben ellemedim bi haltlar oldu ama böyle sevdiyseniz böyle kalsın ;) sağol yavrum biraz alkolunde etkisiylen yazdım hatta sevgülüme de gönderdim bunu maillen. uyuyodu kerataa :D emre kınay beni ilk günden beri alıp götürüyo valla ;)

@maskgayım sağolasın seninde mutluluğunu okuyalım hep beraber inş ;) ben de keyiflendim bildiğin yazarken. 2 aylık bi süreç ama hatırlanmaya dair çok fazla şey var. allah herkesin aşkını arttırsın ;) amiiiin :D

İsveç'ten Sevgiler dedi ki...

cok guzel anlatilmis, tebrikler gay pandaya geliyorrrrrr !! :)