29 Nisan 2012 Pazar

gelecek planları???????

offf valla bıktım ben okuldan kpssden tezden sınavlardan staj seçiminden ve gelecek seçiminden en önemlisi de :/ hepsi bitse bile hemen bi tanesi bile 3 gün içinde gene hortluyolar :( bu sıralar hele staj seçimleri için dellenmekle meşgulüm. 2 tane yetiştirmem gereken take-home exam var tez var ve staj seçmelerim var. şu vakte kadar anlamam lazımdı ama geç de olsa anladım. kpss bebeğim benden umudu kes ayrılmalıyız en acilinden :D ne sen bana girsen ne de ben sana girsem bi halt olmıcak bebeğim gel vazgeç düş yakamdan şimdiden :D neyse zaten sevgilisiz kaldım 1 hafta boyunca. bi de ona dellenmelerdeyim :/ memlekete gitti sevgilim ve çarşamba gelicek. bekle işin yoksa off. özledim özlendim sinir oldum. gel artık çarşambaaaaaaaaa sevgilimi özledim ben bi kere hoh :)

neyse kafam çok karışık ya. çalışan çalışmayan kişiler okuyanlar bana bi yardım edin bakalım. kafam gelecek planlarından dolayı çok karışık. daha okulun bitmesine 1 sene var ama şimdiden yolumu çizip ona göre kararlar almam lazım. şimdi size durum ve ipucuları vericem bakalım onlardan neler çıkarıcaksınız :D

1. aile danışmanı olmak istiyorum. bu hem yüksek yapıp hem de aile danışma merkezinde stajla daha rahat olucak. en azından mesleğim adına okuldan mezun olduktan sonra ne yapmaya karar verdim diye seviniyorum :) aile danışmanlığı sonrası ise aile terapistliği hoh! açılın ben geliyom gay çiftler terapisti ;)
2. okulda yüksek yapmak için ortalama lazım ama benim ortalamam 2.20 :( daha da yükselir seneye diye düşünüyorum ama ya yükseltemezsem? yüksek yalan olur :(
3. aile danışma merkezinde staj yapmak istiyorum ama milletin ortalama tavan yapmış ve ortalamaya göre staj yerine yerleştirilme durumunda gelmezse ne bok yicem ben? aile mahkemesinde de staj yaparım ama onu da herkesten çok duydum valla. o da ortalamadan gelmez. hoh :(
4. kpssden umutlu değilim. tamam 25le bile bakanlığa atanıyoruz ama sonuçta çok uzak ve farklı bi yere gitmek istemiyorum. buranın insanının soğukluğuna alışasıya kadar bile baya vakit geçti açıkçası. tamam gittim diyelim ama gene kpss çalışcam ve egeye kaçıcam ya da 100 çekip tekrar buraya gelicem ( ki o çoook zor açık kadro bile yok ankarada :(( ). tmm gitmedim kpsseyle diyelim eee ya ankarada kalıp özele giricem ve gene kpss çalışıcam ya da anamın evine dönüp orda özel bi yere giricem ve kpss çalışmaya devam edicem. işte tüm bu 3 olasılığı düşününce aklım karışıyo valla :/

hadi herşeyi geçtim de ben kpss sonrası ne yapayım? bi yere atanayım da sonra gene kpss mi çalışayım, yoksa ankarada çalışıp bekleyeym mi, yoksa memlekette anamın dizinin dibinde hem çalışıp hem kpss ile güreşeyim mi? ya da sevişebilirim ;) tabi tüm bunlar olurken benle sevgilim arasındaki (inş uzuuuun mu uzun olur ;) ) ilişki nolucak? pehey ne çileli başım varmış. her bi halt götüme kaçmasa olmaz zaten :/ dellendim gene! 2 dakka kafam rahat etsin ya başka bişey istemiyom valla bak canım benim :D duygulara tercüman :


dipinot: burdan bana msj atıp da atasözünü anmamı sağlayan ve yerine getiren aslancık ve biricik kankısı olan  prensesi eshefle anıyorum! "eşşeğin aklına karpuz kabuğu soktunuz!!" hadi bakalım gece gece dondurma yicez biz diyip de pandaaa diye anan arkadaşlarım sağolun. kıçını kaldırmadan yaşayan ben şuan dondurma hayal edip kendi salyamda boğuluyorum :D ok kib by :*

7 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

Pandiskom :)) onceliklen dip notuna cevabennn bennnnnmm annem sennn panda nickini koyarak her gün dondurmayı cagirion:)) bir de ahin mı tuttu ne dondurma bı cirkindi ;)) beğenmedim .magnum bademli sozunude kaptın eee ;))) yerim ben seni bu kadar. Canının çekeceğini bilseydim msj atmazdim :((
Simdi yardım kısmına gelecek olursak KPSS ye giriosun en yakın zamanda izmiri tutturuyorsun ya daaaaa yüksek mı yapion ne yapion aile terapisi oluosun .ailemize bir aile terapisi gerek ;)) her ailede bir doktor bir avukat bir de aile terapisti şart :))) izmirde de güzel bir yere yerleştin mı gerisini hayallll gücüne bırakıyorum ;)))))

Gay Panda dedi ki...

dondurma işi magnuma bağlandı ya bi daha ağzımı açmam :D izmiir işi de koca bi yalan yavrum :/ izmirin puanları benim alabileceğim puanların 2 katı be bebiş valla yardırsam bile çıkan puan kurtarmaz beni :) gerçi izmire yerleştikten sonrası mikemmel olur ama... ;)

One Girl Two Boy dedi ki...

Sen de özel bı yer acarsın bebis ;) olmaz olmaz demeyin şansınızı deneyin ;)

Gay Panda dedi ki...

sonumuz o zaten :D ama işimin patronu oldum mu vaysss :D heyecan yaptım hayaliyle bilem :D

One Girl Two Boy dedi ki...

İlk ben olucam hastan taaam miiiiii ;)

Gay Panda dedi ki...

bi olayım da ilk senle ilgilenicem merak etme ;)

akhlys'in not defteri dedi ki...

özelde çalışan biri olarak devlet kurumlarının çok rahat olduğunu, salla başı al maaşı olduğunu söyleyebilirim. özelde de salla maaşı al başı tarzında ebeni sevgiyle sarıyorlar :) yani benden bir tavsiye çıkamıyor ama iş hayatında şansın çooook etkili olduğunu düşündüğümden sana en bereketlisinden bol şanslar diliyorum ;)